AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
64.959

Bilen rensad på xenon och airbag! IGEN!

Sida 8 av 8
Det verkar som om polisen gripit några personer för stölder av airbags och strålkastare.
Länk
Det måste ju finnas mer information om detta på nätet, ingen som sett något på flashback?
Mi
97
Michael530
530iT -07
Skall bli intressant att se om man får ha sin ratt o lyktor ifred nu när dessa individer är bakom lås och bom :). Deras återbetalningskrav från diverse försäkringsbolag måste vara helt enorma belopp, det är ju många bilar som drabbats av stölder.
tyvärr så kommer de inte få en krona. :(
la
122
lance
X5 e53 00 4,4
Det är märkligt att plattskallarna från öst har så svårt att skilja på mitt och ditt. Visa lite stake när ni ser ett inbrott och knacka in deras hålögda platta jävla skalle. Jag ringde förövrigt för en månad sen ang ett carfax jag drog ut på en xc90 på bil33. Den hade blivit kvaddad och utdömd i USA. Men skeppad till Litauen sen blev det helt plötsligt en ny bil?? Utvisa och fimpa dem där jävlarna så fort dem kliver över gränsen.
Mi
97
Michael530
530iT -07
Undrar ifall man har någon chans att få tillbaka sina stulna delar via polisen, om man exempelvis kontaktar kriminalinspektören vars uppgifter finns i länken?
Det skulle ju vara bra för dem som kanske inte haft bilen försäkrad mot stöld när stölden begicks.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.