|
Sida 4 av 8
|
|
|---|---|
|
Saken i egna händer tänker man på. Och bilara brukar inte bli som förr när känslan finns där. Reparerade min och sålde direkt. Basebollträ och sova i baksätet? Byta upp sig? Till vad då? |
|
| känns som fint att bo uppe i luleå när man läser en sånhär tråd :> | |
|
Forss: Luleå är fan vilda västern. När jag bodde/jobbade i Luleå var det mycket stölder och jävelskap :( De plockar ju Airbags och Navis från de flesta fabrikat.. Så man får lära frugan att läsa kartan och köpa blodtrycksmedicin? ;) BMWCS 06641 www.specialsvarv.se |
|
|
Har fått hela sportpaketet stulet en gång, 530 01im. Var först sanslöst arg, men insåg det humoristiska i det eftersom en månad före hade jag i Paris råkat spräcka framspoilern undertill höger sida mot en hög trottoarkant. Dessutom var framspoilern enormt blästad och sliten. Jag fick nya grejor av If. Tack If! :) De tog inte mina xenonlysen, de var väl lite för slitna. Köpte dock 2st splitter nya original xenonlyktor från Tyskland för 7000:- direkt från leverantör. Sålde min ena gamla, den i bäst skick, för 3500:-. Bil i nyskick visuellt -- 3500:- =) Jag berättar det därför att om man köper begagnat stöldgods i Sverige så är man inte bara ett drägg och kriminell, man är även en komplett idiot. Splitter nya grejor kostar en tredjedel eller mindre i Tyskland än i Sverige. Därefter har det varit nötter och slagit sig in genom rutan i förardörren några gånger, hoppat runt som idioter inuti och ryckt i grejorna. Vi får inte glömma att vi lever i en liten avkrok av världen som är någorlunda civiliserad, resten av planeten är totalt screwed up. Vårt liv här och vår moral och vårt sätt att leva är definitivt värt att slåss för! |
|
| ..en annan smått humoristisk grej.. jag köpte faktiskt ett baseballträ och placerade i bagageutrymmet.. och en boll, om polisen skulle fråga.. de tog både mitt bat och min boll när de bröt sig in sist!! =) jävla svin.. undrar om man någonsin träffat på någon i verkliga livet som sysslar med sånt här? man tycker ju att man borde märka det på personligheten direkt? kan ju inte finnas tillstymmelse till stolthet eller självsäkerhet kvar hos ett sådant miffo? | |
|
Länk Misstänkt? Nej, absolut inte... |
|
| Varning till er som bor i området kring mälardalen - hittills har de tagit delar från bilar i Eskilstuna i helgen och de senaste dagarna har det gått en våg genom Trosa kommun. | |
|
Evinrude: Håller med. Inte alls misstänktsamt! Usch!! |
|
| Länk | |
| Samma annons som jag länkade till tidigare ligger nu även här på powerbörsen: Länk | |
| Fy fan - det är så man spyr! Vilket jävla kräk! Kan inte någon / några åka dit och knäcka några ben på det vidriga bottenskrapet? | |
| Och varför har inte polisen en avdelning som sysslar med sånt här? Bara att åka dit som civilare och beslagta grejorna pga misstanke om brott. Upprepa till idioterna fattar. | |
|
Någon polisinspektör kanske är intresserad av länkar till annonser? Annars är det väl med så mycket att skit i samhället såsom narkotika - att sålänge det finns köpare finns det säljare. Kan inte folk sluta köpa stöldgods!? |
|
|
kom ut igår morse och blev förvånad av att bilen va upplåst, såg direkt att baksätet va fällt och fattade precis, nav data, skärm och cd vxl va snott, låskolven i förardörren borta, märkte på kvällen att motorhuven va öppenm hur fan har dem gjort för att inte larmet gått igång.. surt sa räven |
|
|
då var det min tur.... i täby den här gången! blev av med navi datorn och ena strålkastaren ... men jag har ett ess i rockärmen för jag vaknade o klädde mig i mysbrallor blixtfort och stack ut och då dom smög iväg ner för gatan dit dom gömt sin bil så tog jag e genväg över grannens tomt och såg när dom stack iväg i sin bmw 540 iam och esset är att jag har deras reg nr:):):) skit i polisen säger jag bara NU ÄR DET MIN TUR ATT LEKA TILLBAKA jag säger bara äntligen |
|
|
Tomten kan komma tidigt i år för vissa... ;-) /Andreas. |
|
| posta regnummer här! | |
|
Ah, skulle velat vara med där... :) Som sagt, lägg ut regnumret! |
|
|
... och har dom sedan bara trafikförsäkring så är ju lyckan(skadeglädjen) total! ... eller så innebär det bara att ytterligare någon av oss blir drabbad när dom skall komplettera sin bil med hela delar. Suck! |
|
|
Deras stackars bil har väl inte gjort något? Finns väl andra ställen där det är lite svårare att få tag på kompletterande delar... Byta upp sig? Till vad då? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.