|
|
|
|---|---|
|
Fredag 25/1 2009 klockan 18.30 träffas ett antal riktiga BMW-tokar på Sankt Markus Vinkällare Länk För att njuta av den fabulösa maten(Malmös bästa buffe) och drycken Följande kommer enligt kvällens besked. Herr och Fru Ask Herr och Fru Johan Sjöström Herr Kalle(Autopower) Herr Ovenholm Besked väntas från Herr och Fru Sladda med bilen så man slipper göra putsbil av den Ev några till. Alla andra är givetvis välkomna, ju fler desto trevligare. Vill du komma, posta i tråden så justerar vi antalet för bordsbokningen. För att sedan nyktra till i 1½ dygn och inleda året med en klassisk brofästesträff likt Länk och träffas SÖNDAG 13.30 vid brofästesparkeringen. Lite kallprat och sedan köra en sväng(planeras under torsdagen), avslutat med fika och kanhända tvätt vid Preem Rosengård. Är det någon som inte kan den tiden så går den att justera, likaså går sen ankomst bra för middagen. Posta eventualiteter i tråden nedan. Jag förfogar över lite antika ***power.nu prylar som åker med ned söderöver. Väl bemött i helgen! Asken | |
|
2008 såklart!:) 2009 blir det re-union. Mvh Asken |
|
|
Låter skitskoj , stället är ett bottennapp rent geografisk (källarplan) men ett toppenställe vad det gäller mat o dryck! Kalle du kan väl berätta hur det gick sist vi var där och åt ; ) Hoppas på ett rejält gäng till detta restaurangbesök Johan S www.bimmer.se Länk CS#4079/SC#580 |
|
|
Rullstolsparkering för Kalle ordnad:) Mvh Asken |
|
|
kan du ordna ett täcke och en kudde till mig? Det finns numera bildbevis från 5 års knutstorpsträffar då jag somnar i förtid och på fredag fyller jag 40 bast så då somnar jag säkert vid 20.00 ; ) Johan S www.bimmer.se Länk CS#4079/SC#580 |
|
|
Napp ordnas åt Johan:) En halv kossa är på pre-order. |
|
| Herr och Fru sladda bekräftade, trevligt:) | |
|
Hej alla - kommer till brofästet söndag. |
|
|
Ladies and Gentlemen! Det kändes lite ensamt på det blåsiga brofästet i söndags klockan 1325 -1355!!! |
|
|
Jacques: hur många var det som var där? |
|
| Äsch, jag missade den här tråden helt. Ahja det kommer väl fler tillfällen. | |
|
starre: mindre än en handfull och ingen från Askens lista ovan syntes till... ___ //Ulf |
|
|
Har jag missat något? Med brofästet menar jag Lernacken (Luftkastellet). Där var exakt 0 personer förutom sidotecknad. Var var de handfulla nånstans? |
|
| Var det några från AP som dök upp ? | |
|
Jacques: Vet inte om det heter Luftkastellet men det är där det tidigare var broutställning och numera utkiksplasts. När jag kom (ca. 13.35) så stod det en 850 (din?) där. Kom också en stylad E36 och en nyare E39 som parkerade nära vändplatsen. 850:in lämnade platsen efter ett tag och även de två andra och sedan jag. Om dessa tre bilar var där för träffen vet jag inte säkert för det kan ju lika väl ha varit vem som helst som skulle titta på utsikten. Jag förväntade mig att någon av personerna ovan skulle dyka upp... Mötte sedan två BMW på vägen upp mot Kalkbrottsgatan men det var inga jag kände igen. Jag körde en grå M5 E39. ___ //Ulf |
|
|
Ny träff planeras och berörda mailas i god tid innan. P g a olyckliga omständigheter blev det som det blev och den nya träffen blir dubbelt så bra med mer förberedelse och mailning innan:) Tråden modererades tydligen p.g.a. personangrepp, inte för att jag bryr mig. Det som gäller är alltså, detta är ingen "klubben-för-inbördes-beundran" som kallar utan utomstående var varmt välkomna. Trådskaparen, Herr Sjöström, "Atmos" skickar lite mail till varandra och de som fått mail av mig kommer informeras. Sen postas utfallet i tråden och diskussionen kan fortsätta och om fler vill komma vore det skoj. Mvh Asken |
|
|
Ny träff är nu planerad till på söndag kl 13.30. Berörda mailade och de som önskar är välkomna. Planen är träffas, snacka lite köra en sväng och sedan äta en bit mat. Asken och atmos blir där. Vidare intressen märks i tråden. Välkomna! Asken |
|
| Hej! Jag är på! Tar med mig en bakfull ChristianF också. Ses där! | |
|
Vad kul, då blir det snart halvt dussin med mailen. 1330 Brofästet. Tjöta och sen köra en rejäl bit, ev ltie och äta sen. Mvh Asken |
|
| "ltie" vad är det? Är jag trög? =) | |
| Nej Hannes - det är nog Askens tangentbord som hängt sig. "Tjöta" ska nog vara tuta, "ltie" ska nog vara titta och "sen" ska nog vara sik. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.