|
|
|
|---|---|
|
Hej! Är det fördraget el till Växelspaksknoppen i E46 330 eller är det extra? | |
|
Dags att lyfta denna tråden lite. Jag är också intresserad av mer myspys-belys i bilen. :) Bättre mer piss i Nilen, än massa barnkiss i Bilen... |
|
gretzky |
Har hört att det kan va fördraget till 330 men är inte hundra. Annars kan man tjuva ström från cigguttaget. |
|
Hur ska man gå till väga för en sån här opperation? Finns M-knoppen med inbyggd lampa hos BMW tro? Bättre mer piss i Nilen, än massa barnkiss i Bilen... |
|
| Min gissning är att tjuva ström från någon lampa i mittkonsollen, det vore ju fränt för då hänger den ju med tändningen också. Länk | |
|
Jag har det i min e46 330. Det är inte framdraget specifikt för detta ändamålet. Men det är enkelt att tjuva från cigguttaget. Om man köper hos BMW får man med kopplingar och schema på hur man går till väga. Om man ber lite snällt. Och på det viset följer det med den övriga belysningen. Det tar ca 15 min allt som allt och det blir lite mysigare. Även om det inte syns så väl dagtid. Och om det inte finns till just din specifika bil så be dom kolla till andra modeller för knopparna passar till alla även om det inte framgår av BMWs listor alla gånger. Jag fick själv kämpa som en gnu för att få till det med M///-loggan och 6-växlat emblem. Det fanns inte att få till min e46:a utan min spak hör eg till en Z4M.... Lycka till! Niklas Fransosen |
|
|
Tackar! |
|
|
Fransosen: Vad hamnade prislappen på för din "operation"? =) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.