|
|
|
|---|---|
|
Bilen är en svart e90 320. Funderar på dessa...(tänkte att det kan vara snygg med svart i fälgen) Länk Eller... Länk I '18 utförande... | |
|
JAG tycker båda fälgarna går bort. Ärligt talat så tycker jag båda fälgarna ser för j-vliga ut. Men det är ju min bedömning. Min åsikt kanske kan förklaras med att jag enbart skulle montera original, alpina och vissa BBS-modeller. Några till skulle jag nog kunna hitta men ungefär där har du min åsikt. |
|
| Nej, jag tycker inte heller att de är snygga. | |
|
Ok, tack för feeback. Jag gillar dom =) BBS fälgar tycker jag är hemska så sådana går fet bort som ungdomen säger :) Men Orginalfälgar i övrigt finns det en del fina modeller av... |
|
| Fälg #2 ser ju OK ut, men 18" är alldeles för litet rent visuellt...du bör ha minst 19 enl mig. | |
|
Ok tack. Någon som har tips på fälgar som kan passa bra? (ej BBS) |
|
pg_ice |
nja båda fälgarna ser för töntiga ut tycker jag skaffa fälgar med en bred kromad fälgbana så blir det bra :) då får du det där feta stuket,precis som en BMW ska ha. några tips: Speed CS 19" (har iofs ingen bred fälgbana men ser feta ut ändå) Länk Breyton Magic Racing Länk Breyton Spirit Länk OZ Superleggera III Länk |
gretzky |
Den här tycker jag e grymt läcker!! Länk dieseldoris |
|
För stort blir bara stötigt och ju lättare däck och fälg desto bättre vägkänsla i ratten. OZ är en fälg med det där lilla extra och Spuerleggera är extremt lätt. Som referens får jag peka till, förutom migsjälv, Wendtan och Oreo(130i). Bästa valet:) Mvh Asken |
|
|
Tack för alla tips på fälgar! Ska ta mig en närmare titt på dessa. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.