|
|
|
|---|---|
|
Har just monterat blackline baklyktor bak på min 1-serie och så är toning på sidoblinkers glasen på G. Så jag tänkte höra om det är någon som har tonat blinkglasen (endast blinkersdelen) fram? Om det överhuvudtaget går att plocka isär glasen fram på en E87 utan att fördärva strålkastarna. Har själv kollat lite på hur de sitter och det ser inte allt för roligt ut att plocka isär glasen och för att sedan kunna få dit dom hela igen.. Tacksam för för idéer om hur man ska kunna lösa detta. | |
|
Är det verkligen ingen som har koll på om det går att lösa? Jag vill också ha tonade framblinkers. Dom är lite väl ljusa tycker jag. MVH Morgan. |
|
|
Tyvärr så har jag ingen koll på 1-serien än. Jag vet däremot att det är många amerikaner som vill ändra den orange reflexen de har i sina framlampor på 3 & 5-serien (E90/E60). Det är tydligen inte möjligt utan att byta ut hela framlampan vilket kostar extremt mycket. Skulle tro att 1-seriens framlampor heller ej är öppningsbara. Jag skulle dock gärna se en bild på dina LCI blacklinebaklampor... |
|
|
Är det någon som vet vad dessa blackline bakljus kostar till facelift modellen? Står nämligen inte på BMW´s hemsida! Länk |
|
|
Blackline bakljus till facelift modellen finns det ju två olika. Med xenonljus, 63 21 0 432 620, kostar 2795:- inkl moms. Utan xenonljus, 63 21 0 432 619, kostar 2310:- inkl moms. MVH Morgan. 2 turbos är bättre än 1 turbo. ;-) |
|
| Tack för prisuppgiften! | |
| xenon i bakljus??? | |
| Inte xenon i dem. Men har man xenon får man LED-bakljus. Gäller endast facelift. | |
| hej! bara en fråga om man vill tona ner lysen på bilen som diskuterats här över vart vänder man sig bäst? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.