|
|
|
|---|---|
|
rims +/- 2.500 euro bodywork: +/- 2.500 euro 'Recaro-like' seats: 2.650 euro Länk Länk Länk | |
|
wow de va ju riktigt snyggt. Vad heter paketet och är det BMW som gör det lr? When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
|
det är bmw som gör det. Kitet kommer ifrån Concept bilen tii se bild Länk |
|
|
Riktigt snyggt! BMW: I med en toktrimmad fyra på ca. 2.5 liter och gör en "M1" nu! Mvh, /Wille |
|
| riktigt snyggt paket.. så detta betyder att det inte kommer en tii version eller??? | |
| föresten finns det någon bild bakifrån??? | |
|
Betyder nog inte så mycket då man kan få M-paket till 5-serie och 3-serie. En värstingvariant lär komma för eller senare. |
|
|
Är det bara jag som tycker att original M-fronten är mycket snyggare? Den är mer i harmoni med huven. Sidokjolarna gillar jag inte heller, ser mest fånigt ut och det skulle förvåna mig om aerodynamiken förbättras, snarare tvärtom. Men det skulle vara intressant att se bakdelen, kanske den är användbar. Och fälgarna är snygga! |
|
|
fler bilder hittar ni här Länk |
|
| Riktigt snyggt, betydligt snyggare än m-paketet! därmed inte sagt att m-paketet är fult, verkligen inte, men det här var mer homogent... | |
120d |
Håller med Jonas T ! Orginal M-fronten är mycket snyggare. |
| bmwtok> vet du om priserna gäller som options eller om man köper delarna löst? är moms/motsvarande inkluderat? | |
| Nä, jag vet inget om pris och så, hittade det på ett annant forum så jag vet ju inte om priserna stämmer :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.