|
|
|
|---|---|
|
Plockade ur min originalstereo för första gången då jag var tvungen att byta en lampa i "lilla" datorn. På en vitbrun kabel satt det en strömtjuv som inte var kopplad ngnstans. Remotestyrning av steg? En fråga till: Den kontakt som går in i Business RDS:en, är det ngn form av ISO-std? Kan jag skaffa adapter när jag byter ut stereon? | |
| Adapter finns. Brun/Vit används inte på Business RDS:en... Remote:en är VIT | |
|
- Vit/Brun är säkert "Mute"-ingången från telefon. Har du ett eftermonterat handsfree-kit? - Du kan byta ut stereon med hjälp av en ISO-adapter för ca en hundring om du inte har HiFi-systemet. - Har du HiFi-systemet med förstärkare behöver du en mer avancerad adapter för ca 1200:-. Då kan du koppla in din nya stereo direkt och använda dig av original förstärkare/filter/högtalare. Jag tror jag har en sådan adapter kvar som du kan få för 600:-. |
|
| Jag har också en som e din för 400:- med konningar och jordning av sp.-(minus) och allt... | |
|
Kane: Det kan ha suttit handsfree-kit i den tidigare? Jag håller iaf på att montera in Ericssons HF till min T39:a. Kommer antennförstärkaren att fungera som vanligt även med ISO-adapter och en vanlig stereo? Tyvärr bara enkla systemet med totalt 6 högtalare/element. En stor kontakt med 18 pinnar om jag minns rätt. Jag har antennfoten kvar till ngn form av antenn i vänster bakflygel. Hur ser antennen ut som sitter i bilar med BMW:s original-telefon? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.