|
Sida 13 av 18
|
|
|---|---|
|
Sprillans nya strålkastare. vänster: Länk höger: Länk |
|
|
Jag har kollat på dom Chris men Google Translate förvirrar mig lite: BMW E46 SEDAN - TOURING 3ER E46 FACELIFT FRAMLYKTA BI XENON LÄMPLIGA ATT SEDAN OCH TOURING FRÅN BJ 2001-2006 ERBJUDANDE ett register över xenonstrålkastare Används, utan i en fungerande SKICK INCL samtliga flygledare och Brenner MONTERADE beredda att säga Strålkastarna används är i mycket gott skick ALLA personerna är OK INGA SKADOR ELLER ANDRA 0174-4716366 eller maila för frågor TAG INGEN GARANTI PRIVAT AUKTION |
|
| Yup det va dom jag menade för 600eur paret. | |
| Eller styck menar jag! | |
|
Det är för att google translate översätter skevt. Så här står det i annonsen. BMW E46 SEDAN - TOURING 3-serien facelift bi-xenon strålkastare. passar till sedan och touring från byggår 2001-2006 bjudning på en sats xenon strålkastare använda men i ett funktionellt skick. ("bra skick") inklusive alla kontrollenheter och lampor. alltså klart för montering. ("bara att montera") strålkastarna är använda men befinner sig överlag i ett bra skick. alla fästen är ok, ingenting skadat eller liknande. Vid frågor mejla gärna eller ring 0174-4716366 Inga garanti eller garantier privat auktion |
|
| "Inga garanti eller garantier" ska egentligen vara "ingen garanti eller åtaganden" | |
|
Men du sa att det var AL va? 200eur låter skumt! |
|
| Jag försökte få kontakt med MGR förut, för deras annons såg bra ut. Men jag fick då inget svar från dom. Så jag struntade i den annonsen faktiskt. Dom där som chris länkade först ser riktigt bra ut. Dom skulle jag satsat på om jag inte redan beställt =) | |
| 200 euro är ju bara startbudet. Han hoppas väl på att få ut mer än så, han har ju inte satt 200 euro som "Buy Now". | |
| AL har gula lappar och ZKW silvriga. Det är budgivning och inte köp direkt. Så du får väl vara med och buda, alternativ vänta tills strax innan annonstiden är ute och ge ett högre bud då. | |
|
Ok ska ligga på dessa och avvakta. Tack för hjälpen! |
|
|
Beträffande MGR trading, det är väl bara att ringa och säga. "Hallo, ich bin intressiert von bi-xenon scheinwerfer für meinen facelift E sechs und vierzig (E46) BMW dreier (3er) reihe limousine. Mein deutsch is nicht so gut, sprechen Sie vielleicht englisch?" Sen hoppas på att personen i luren börjar prata engelska. Annars kanske du har någon vän som snackar tyska och som kan hjälpa dig. |
|
|
hahahaah aa bara å bara!!! Sen så är det ju ZKW på MGR Trading om jag inte minns fel och dom är jag faktiskt inte så sugen att lägga 1200eur på. |
|
|
Du ser att det står "Restzeit: 2 Tage 3 Stunden (09. Feb. 201018:36:44 MEZ)" ovanför aktuelltpris. Tage = dagar, Stunden = timmer, Minuten = minuter, Sekunden = sekunder. Inom parentes är det datum och tid som budgivningen slutar. |
|
|
Haha =) "Ich nicht deutschland! Go home!" - Pölsa Satsa på dom där 2 som kom från samma annons, dom såg riktigt sjyssta ut. Har du inte Google translation verktyg i din webläsare polyphony? Det har funkat bra för mig, utan det hade jag aldrig kunnat köpa mina :P Man får ju ta grammatiken med en nypa salt. Huvudsaken är att man får alla viktiga ord i rätt språk! |
|
Ls 443 Audi SQ5 8R
Tidigare ägt: BMW 328i -99 VW Golf R32 -04 VW Golf VR6 Syncro -97 BMW 330i M-Touring -04 Audi 1,8 TSQ BSR -00 BMW 320i STCC -05 BMW 320d -09 BMW 340i -17 |
duktigt sammarbete ni har, kul att det kanske löser sig för endel till lite vettigare pris än att handla direkt från bmw. |
| BMW ligger lägst ner på vettighetsskalan kan jag säga =) Jäkla tur för dom att dom bygger förbaskat bra bilar, annars hade nog min vart ute på annons nu :) | |
| Håller med dig till 100% eerily!!! | |
|
Att neka goodwill är väl inget som är specifikt för BMW. Skillnaden är väl att BMW har råd att göra det. De vet ju med sig att folk fortfarande kommer att köpa BMW oavsett om några få skulle vara missnöjda. Det är inte direkt så att folk skulle sluta att köpa en sk "Premium" bil som BMW för att några av de som köper begagnade bilar med ett par år på nacken är missnöjda. Varför köpte ni BMW? Hur stora är chanserna att ni köper en BMW igen? |
|
|
Kollade runt lite på nätet och hittade följande Länk Vad tror ni om detta? Något att satsa på, betydligt billigare än att köpa nya strålkastare!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.