|
|
|
|---|---|
|
En 740i 2000 för 339 tkr, man undrar vad dom tänker på ? Länk Samma bil finns även på bytbil.com för 259 tkr, knappast nån reapris de heller... Länk! Länk BMW CS #5139 | |
| Det är väl så att dom vill ha bilen för sig själva, för med det priset kan dom ju inte hoppas på att sälja den iallafall. | |
| Verkar vara en fin bil, men priset är alldeles uppåt väggarna. Jag köper den gärna för 90-tusen! | |
|
Det är väl som vanligt med överpriser, det är "ql med pengar"...:) |
|
alain |
Man kan fråga sig varför två samma pris på samma bil med 80.000:- skilnad?, värt att kolla upp det. bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
| De hoppas väl på att Ranelid ska börja sukta efter en BMW :-) | |
|
Jag var och tittade på den för två år sen. Då hade den stått flera år. Jag tror det var en missfärgning på sätet som jag inte gillade. Krävde ny klädsel får att bli snygg. Tror också att den hade sparsam utrustning. Utan navigator t.ex. Dom har säkert gjort en dålig inbytesaffär och vill inte ta förlusten. Jag tror inte dom får mer än 150 kkr för den. Lars... |
|
|
Hej J.L! Jag önskar också att jag fick 259.000:- för min 750iA -99 M-Paket. Med 13000 mil på mätaren. Länk Pocke |
|
|
ne jag tror att man får högst 150" grymmt fin bil du har Pocke. Jag är avundsjuk;) When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
|
Fordonsstatus: Avställd (2003-11-28) !!! Snacka om "hyllvärmare"..... |
|
| Har också sett den på bytbil i flera år känns det som, vill dom bli av med den eller är ett skämt | |
|
När det gäller vissa mer "exklusiva" bilar så har Hedbergs ofta kärror som står duktigt länge. Gillar att de fått för sig att en 740 E38 blivit en klassiker och redan stigit i värde :) MVH, Victor Vorsprung Durch Überlegenheit |
|
|
ja man undrar lite ! Måste erkänna att den ser fin ut |
|
|
Här är en E32 750iL -88 35 000mil för endast 70 000kr Länk |
|
| Det kan ju vara så att bilnasarna en endaste gång råkar ha en icke mätarskruvad bil med äkta miltal till försäljning , och därav i en blandning mellan glädje och rättvisetänkande sätter ett pris de för stunden upplever som rimligt... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.