|
|
|
|---|---|
|
Någon som kan bidra. :) Letar bilder så jag vet vad jag ska ha på min. 30/20 40/40 eller liknande tack o hej mvh robban | |
|
*bump* jag är oxå intresserad av detta. Har för mig att det bara finns 30/20 säkning till e46 m3:an?? |
|
|
Ska finnas fjädrar från cobra som sänker 40/40 har jag för mig men det kanske inte lirar nå bra med orginal dämparna. H&R har en sats som sänker 30/20. skulle vilja se om det ser bra ut eller om man ska ha ner den mot marken mera |
|
|
här är en bild Länk H&R sänkt, dock en cab som har några kilo mer |
|
| med eibach Länk | |
| eibach såg lägre ut, men det stämmer väl inte?? eibach har väl 20/20? | |
|
ja den såg lägre ut men det beror nog på fälgarna tror det blir h&r på min cab, behöver ju liksom inte ha väghållningen på samma sätt i en cab som en coupe enlligt mig Tack för bilderna |
|
| jag kommer oxå köra på h&r på min coupé o enligt dom flesta så är dom minst lika bra som org om man har friska "dämpare" | |
|
med rätt ET så ser eibach sänkningen riktigt bra ut, eibach pro-kit sänker 20/10 kan oxå rek som alt till h&r är Intrax (30/20) från SCM Engineering |
|
| Jag har H&R och jämte en med orginal fjädrar kände jag inte någon skillnad.. | |
| ahlgren>> menar du fjädringsmässigt nu eller ngt annat? | |
|
ahlgren>> blev den lägre då? det är väll det som är lite av själva poängen ;) |
|
| polaren hade hr 30/20 på sin e46 m3 cab, den blev betydligt lägre i a f | |
| som tidigare nämnt så har cab några kilo mer än coup men å andra sidan om en bra fjäder tillverkare tillverkar fjäder 30/20 till cab så ska bakfjädrarna vara mycket styvare pga extra tyngd som cabben har i bakaxeln | |
|
ex H&R o cobra har samma fjädrar till cab o coupe det skiljer 160kg i totalvikt på cab o coupe så cabben tynger nog ner lite extra på fjädrarna. |
|
|
FK Automotiv inhandlat. nu ska det bara monteras. |
|
|
robban: Ska du endast byta fjädrar eller dämpare också? Jag är sugen på 20" are och en sänkning om jag inte får min såld. /Micke BmwCS nr05419 Länk |
|
| Bara fjädrar, är inte ute efter extrem väghållning bara att få ner bilen lite mot backen.så jag håppas detta blir bra | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.