AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
1.460

komplett sportskinn inredning e46 coupe Pris?

De
763
Deimos
320d GT xdrive -16
Vad tror ni man får betala för en komplett inredning med stolar, soffa, sidopaneler till en e46 coupe på bildemonteringen?
Borde väl va det enklaste sättet att hitta en inredning.. Men misstänker också att det blir det dyraste...

Passar alla E46 coupe inredningar eller skiljer det på årsm?
Du kan kika på bildelsbasen.se, där finns väl en del att välja på. Tog mig friheten att länka till E46 interör här Länk
De
763
Deimos
320d GT xdrive -16
Får svara på min egen fråga. Hittade en nästan komplett M3 inredning från en -04 på skroten i grått skinn som gått 1800 mil. El+minne+värme. Bara sett inredningen på bild ännu men enligt skrotaren ska skicket motsvara miltalet dvs inte nyskick men närapå.

Pris: 10 000:- för stolar, baksäte, sidoklädsel bak, det som saknas är alltså dörrsidor hö. vä pga stöld på verkstadsparkeringen. Skumt att bara plocka loss dörrsidorna för övrigt, lär ju inte vara värt många kronor utan stolar etc.

Jaja, fick grejerna så billigt så att jag nu har några tusenlappar över för att anlita en hantverkare som kan klä om mina nuvarande dörrsidor som förutom tyget är i rätt färg.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.