|
|
|
|---|---|
|
har lite funderingar på olika fälgar och har hittat ett par 20tummare till ett bra pris, men går det över huvud taget ? och om det går, kommer det bara se för stort och fult ut? har riegers infinity2 skärmbräddare på oxå... tacksam för svar och funderingar. mvh | |
| Det är ju en smaksak, men jag tycker 18" är det snyggaste. Kan bero på att jag börjar närma mig gubbe :) | |
|
Om det går så tycker jag att det blir för stort. 19" är max på E36 enligt mig. Man ska sikta på att vara bra! |
|
|
20" går nog om de inte är så breda och är de inte breda så ser det bara ännu mer larvigt ut. Klart det går att få på. Du kan dock behöva modda fjäderbenen samt hjulhusen men allt går... Med vänlig hälsning |
|
|
de är 255or me et 15 så de blir nog inge bra, fixar nog 19tummare ist. orkar inte modda överdrivet bara för att fälgarna va billiga :p tackar för svar mvh |
|
|
Lydicke: Vet att det funnits en Estorilblå M3 E36 här inne som hade 20". Men jag vet inte vilket nickname killen hade. Dock så kan jag direkt säga att 20" med 255 däck och ET15 inte kommer att passa. Alldeles för lågt ET-mått för en E36:a. Lycka till med 19":arna istället det kommer bli snyggt tror jag. Mvh Jimmy Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.