|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
Filip_J |
Hej. Är intresserad av en uppsättning original GT-fälgar 7,5" fram 8,5" bak men det finns inte en annons ute. Har du en uppsättning eller känner någon som vill sälja? Tacksam för svar. |
pg_ice |
lycka till :) dom är skit svåra att få tag på jag tänkte också köpa sånna för ett tag sen men gav upp. kollade väl annonser i 1 månad utan att hitta nåt. |
| Köp OZ Mito Fille ;) | |
pg_ice |
håller nog med Gallardo fetare M3a har man inte sett än med dom fälgarna. 10.5 bak och 9.5 fram :) Länk |
pg_ice |
"fetare M3a med dom fälgarna på" ska det vara vart nån bugg med tangentbordet ;) |
| Hehe japp, har beställt sånna till min M3a! Dock blir det 9,5" i bak och 8,5" i fram för min del :) | |
Filip_J |
Gallardo: Nu får du allt uppdatera tråden på Z :) |
| Hehe men har inget roligt och uppdatera med :( Än så länge iaf! | |
|
Jag har två uppsättningar äkta M3 GT fälgar att sälja till våren. Det är väl först då ni behöver dom? ;-) Flåklypa |
|
|
En uppsättning kan jag sälja redan nu, sitter slicks på dessa. Flåklypa |
|
|
Polerad eller icke polerad? Pris? Skick? Refnr? Mvh Markuz |
|
|
Icke polerade, bruksskick, pris ca 4000. Flåklypa |
|
|
...med slicksen på alltså. Flåklypa |
|
| Har du fått fälgöverskott flåklypa? | |
|
Ha ha...ja. Tänkte sälja M3an till våren med originalfälgarna (Contur) och då får jag två uppsättingar M3 GT fälgar över. Flåklypa |
|
| Jag är intresserad av 4 st 8,5" bakfälgar...... | |
|
Det där med polerad vs. icke polerad beror väl på om det är GT-fälg eller ej. Min M3'a var en individal med bl.a. fabriksmonterade GT-fälgar. Dessa var inte högglanspolerade och hade Motorsport inskriptionen. E36 M3 Cab kom väl orginal med "GT"-liknande fälgar som saknade inskriptionen men var högglanspolerade? Mvh, /Wille |
|
|
Mina fälgar har alltså inskriptionen BMW Motorsport men ej den lilla ///M-logga, precis som äkta M3 GT har. Cab fälgen har ingen text som Wille säger men de har i gengäld den ///M-loggan. Jag säljer endast uppsättningsvis, dvs 2 fram och 2 bak. Flåklypa |
|
|
WilleW: Där går nog våra meningar isär. Den icke polerade varianten är lika mycket äkta GT fälg som den polerade. Båda är smidda, mäter samma dimensioner och har texten " BMW MOTORSPORT". Mvh Markuz |
|
|
Jag har M3 Cab fälgar med M-loggan, och till rätt pris är ju allt till salu ;) mvh Figgeh. |
|
Filip_J |
Flåklypa: Jag är intresserad av dina fälgar. Maila mig på philly_m3@hotmail.com och beskriv skicket, gärna bilder med. Mvh Filip |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.