|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
WOW vilken snygg bil! Grattis!!! Mycket nöje! |
|
|
Ja Professional Stereon stödjer mp3. Jag spelar mp3 skivor i min utan problem. Den visar artistnamn och titel. Himla bekvämt =) Jag kollade runt i forumet och det verkar som om Buiseness versionen också spelar mp3 så testa. |
|
|
Och gällande Bluetooth och Fm sändare så har denna sida en sådan lösning. Länk Inte det billigaste men... |
|
|
Alex_86, Du valde den snyggaste färgen också :) Det gillar jag! Hoppas du blir nöjd med den, 320 E46 var nice och då är säkert E90:n ännu mer nice! mvh Figgeh. |
|
|
bilen var ju skit snygg! Bra smak du har:) When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
|
monsson ! den verkar jävligt osmidig o knumpig för att ha i bilen eller ser jag fel på bilderna .. ska testa mp3 i bilen .. idag när jag får den från ditec.. fler förslag på tele lösning .. ? |
|
|
Jag håller med Alex. Verkar riktigt klumpig helst med tanke på var 12 volts uttagen sitter i bilen, men det var den enda jag kunde hitta iaf i Sverige. Jag fick ett blad ifrån Ditec för några dagar sedan. Dom hade lite olika paket. Vad valde du och vad gick det lös på? Är det något man bör investera i? Verkligen värt pengarna? |
|
|
Ditec behandling gjorde jag . på hela bilen .. samt onvändigt och utvändigt .. tog allt dem hade .. . ja det är absolut värt pengarna .. Men det jag behöver nu är en välligt bra lösning på bluetooth handsfree i bilen ... vad finns det ? |
|
|
Grattis till trevlig bil! Får väl kalla mig lite av E90 veteran då jag kört dryga 13000 mil sedan 2 april 05 i min knallröda 325:a. Den rullar året ut, sedan blir det ytterligare en E90. Inga problem att tala om, har fått ny programvara till motorstyrningen + någon mer smågrej. Snabb , bekväm, tyst och fantastiskt fint chassi. En nackdel är att insteget i baksätet passar dåligt för styvnackade gubbar, väl på plats sitter du bra. Kör hårt! Mats |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.