|
|
|
|---|---|
|
Hej! Hade lite otur i helgen, fick min brors ena blinkersglas rakt i frontspoilern när vi gasade på motorvägen:( Vet någon vad en original M5 front kostar, och vart man kan köpa dom? Man lever bara en gång! Länk | |
|
BMW säljer denna fronten. Om dimljus och allt är helt så borde det inte bli så dyrt med bara plasten? There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
|
För stulna m-pakets fronter på powerbörsen och blocket brukar det begäras runt 4500kr. There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
|
Skulle också vilja veta vad det kostar(för en ärlig med kvitto) och om det finns någon annan firma än bmw som säljer dessa? |
|
| På Bmw i Luleå kostar den 6200:- | |
| Kolla på www.schmiedmann.com. Köpte min där, dock ej orginal men mycke närmare kommer man inte i kvalité iaf. | |
|
Någon som vet i vilket material den är gjort av? Förmodligen plast men vilken typ? |
|
| abs plast tror ja de heter. | |
|
14800 gick min med lack montering dimmljus pdc |
|
|
Skulle aldrig sätta dit något annat än Bmw original på en M5! Man lever bara en gång! Länk |
|
|
Alexxx skriv gärna ett PM till mig om du hittar, jag är också på jakt. Hur pass skadad blev din? |
|
|
Tog den på skälvrisken. Det blev ny front, innerskärm och dimljus + lack och lite andra småsaker:) Man lever bara en gång! Länk |
|
|
Ville ha nya lysen oxå, men då var jag tvungen att betala den ena sidan själv 6.500:- för ett framljus är helt sjukt!! Så jag får ha den där lilla lilla repan som bara jag ser:) Man lever bara en gång! Länk |
|
|
Alexxx vad gjorde du med din gamla framspoiler? Tog verkstaden hand om den? Skicka PM om du vill sälja! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.