|
|
|
|---|---|
|
Jag lyckas inte nollställa trippmätaren i min E34, det händer inte ett skvatt när jag trycker på knappen, någon som har nån ide om vad som är galet ?eller finns det nåt knep som jag inte känner till ? Mvh Nordstedt BMW!! behöver jag säga mer ? | |
| hej har samma problem ibland med min 525a det brukar funka om jag håller in knappen en stund. alt håller in knappen när jag startar bilen. då brukar det funka har ingen aning om varför det är så men är iaf väldigt irriterande. hoppas att det funkar för dig. | |
|
Har den bara slutat fungera? |
|
|
Den har inte funkat så länge jag har ägt bilen, det är inte så länge iofs, har testat hålla inne knappen men det hjälper inte, ska testa hålla den inne när jag startar. Mvh BMW!! behöver jag säga mer ? |
|
|
min var lika dan så jag plockade bort mätarhuset och skruvade isär bakstycket det visade sig att det fattades en bricka som ska jorda när man trycker in nollställningen,jag fixade en egen bricka och nu funkar de.Det är säkert någon som rivit isär huset och tappat brickan.Mvh.Janne |
|
|
Det låter troligt kan va värt och kolla, tack Mvh Nordstedt BMW!! behöver jag säga mer ? |
|
|
Jag håller med Nordstedt ! Har du köpt bilen hos Liljeholmen? Knölpåken. |
|
|
Nej bilen är inte köpt hos Liljeholmen, köpte den av en äldre man här i skåne. Mvh Nordstedt BMW!! behöver jag säga mer ? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.