|
|
|
|---|---|
| kan inte öppna powerbörsen är det bara jag? | |
|
Samma här, även uppdaterat fältet krånglar. Jag kom dessutom inte in på sidan under hela gårdagen. Vad är det som pågår? Firefox 2.0 här. Riwa |
|
|
samma här, kom inte in på sidan under gårdegan eller tidigt på morgonen idag.. IE6 här.. Diesel-räsern /Rickard |
|
| ok. då var det inte bara jag | |
|
För närvarande är det problem från bland annat Labs2, Bredband2 och några andra till oss. Dessutom har vi lite problem med brandväggen, som vi förhoppningsvis hinner byta ut imorgon. Uppdaterat-fältet skall funka nu. Mvh Tommie, AutoPower.se |
|
|
Samma här - Safari 3.0 M V H Stephan Min bil: Länk |
|
| Om ni klickar på någon av annonserna på startsidan så kan ni sedan därifrån utforska hela powerbörsen med länkarna högst upp på sidan. | |
|
Jahaja då va det inte bara jag då Det va nått liknande förra veckan va ? |
|
Transocean |
Svårt att komma in på sidan, använder Opera 9.25 |
| Autopower funkar riktigt dåligt för mig och har gjort så i några veckor. T.ex så envisas menyraden till vänster med att försvinna rätt ofta och blir då bara ett vitt fält. Forumet är besvärligt att ta sig in på, det bara står och tuggar för att till slut visa någon felkod. Det har även hänt att ett inlägg har försvunnit när jag har tryckt på besvara knappen efter att jag har skrivit klart inlägget. Jag tar mig inte heller till powerbörsen via länken i menyraden. | |
| tycker att sökfunktionen funkar dåligt också. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.