|
|
|
|---|---|
|
Hej alla! Var i bilen hittar jag utrustningskoderna till min 850i? Finns inte i serviceboken och inte i övriga papper. Sitter det en liten hemlig lapp nånstans? Kan man annars ta reda på koderna via chassinummer eller på annat sätt? Tack för hjälpen på förhand. | |
|
Herr Konsult, hello! Under höger framsäte kan en SA-kodlapp finnas kvar. Annars kan du glida in på Förenade bil med de 7 sista siffrorna i chassienumret så tar de fram en komplett lista. Borde vara dags för en 8-serie träff någonstans mitt i Sverige detta år eller hur. Mvh Asken |
|
|
Tack Asken, Hjälper gärna till med en träff i sommar. Mellansverige är väl Öresundsbron förstås? |
|
|
Tja... Vore kul med en 850-träff i sommar... Typ en kall öl på slottsruinen i borgholm eller nått fräsigt =) Mvh Lasse |
|
|
Vad tros om en spontan micro träff redan till helgen vid bron? Är i området i helgen... Sen får vi dra ihop en riktig 8-serie gathering och förbereda det med kanske lite mail till grannländer osv? Mvh Asken |
|
|
Tja... Ja de vore inte fel om nån kunde ta tag i de hela... =) Asken, du verkar ju ha koll på saker och ting... Mvh Lasse |
|
|
Om jag inte har valt fel länk så... När jag registrerade mig på denna sida och uppgav mitt chassinr så fick jag mina utr koder mailade till mig i en pdf. Länk Mvh Patrik Railo |
|
|
Tack Railo för din länk, men vet du att sidan är säker? Jag är inte pigg på att lämna ut chassinummer, namn och adress till någon jag inte "känner".l |
|
|
Railo: Korrekt, jag har missat detta som ytterligare en möjlighet, en mailkopia från innehavaren av registret. "Hello Asken; Thank you for your feedback. To register your other 850i, go to 8coupe.com and choose a different username (e.g. XXXXXX) and register you and your car. You can retain the same email address you used for your other 8 Series. Once you register your other vehicle, email me back and let me know if you want build sheets (VBS) for both vehicles. Regards, Jud Spencer BMW 8 Series Registry Agentwww.8coupe.com" Jaques: Den är säker och seriös. Förresten, träff söndag 13.30 brofästet, se separat tråd. Mvh Asken |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.