|
|
|
|---|---|
|
Har sökt som en galning men inte hittat det jag söker. Jag har fått ur mätarhuset och så men hur tusan delar man på det? Utförlig instruktion önskas ;) Man vill ju inte sabba nåt. :) | |
| Länk | |
| Aha...jag hade ändå för mig att jag hade sett det någonstans här men hittade det inte förut. Tackar, tackar efter att ha läst det var det nästan gjort av sig självt. | |
| tjena fick du isär huset??enda kruxet var ju att vrida dom där pinnarna tyckte då jag.. | |
|
Hej var har du köpt ringarna? peace=) |
|
|
Sök på ebay, t.ex: Länk Länk Men är det någon som vet vad diametern är på de större (hålen) ??? Mvh Ubbe |
|
|
Ingen som vet måtten? Så man slipper montera ur instrumentet i onödan om man fått fel ringar... Tacksam för svar! Ubbe |
|
|
Kan inte måtten, men jag köpte mina från bavarian motorsport på ebay.com...kostade ca 280 kr tror jag inkl frakt så det är bra mycket billigare än alla svenska sidor. Har sett fler här på autopower som köpt därifrån som var nöjda så då fick det bli där, har kört ett tag med det nu och det lyfte verkligen interiören! |
|
|
Fick svar på min fråga nu så borde vara: 95 mm på stora ringen 45 mm på lilla ringen Jag har en billig variant för tillfället som har ett skarv på dom stora ringarna, skall byta till en annan modell nu. Blir klart ett lyft för utseendet. Mvh Ubbe |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.