|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| Länk kolla in detta... det blir ny form på bakljusen till e90 facelift... ser nästan ut som ett päron nu..vet inte om jag ska tycka riktigt... | |
| verkar även som om bagageluckan får lite annorlunda form.. ser ut som en unbyggd läpp nästan | |
Buspelle |
Så där lär det knappast se ut när vi får se faceliften i verkligheten. |
| kolla på bilden där bilen är i fabiriken... där ser man formen | |
|
Är det blinkers i sidobackspeglarna som är "övertäckt" eller? För hittills har ju inte BMW valt att ha det, vilket nästan alla andra biltillverkare har. /Rp |
|
|
bmw_jerry: Det är ju en bilder från innan E90 släpptes, vore konstigt om dom använder en design som dom redan har ratat en gång. Iof så var dom snyggare än dom nuvarande. |
|
| Lyktdelen är övertäckt på bagageluckan läste jag på E90post | |
|
Finns en till post om detta + fler bilder.. Länk Jag ser då ingen större skillnad på nuvarande e90 och denna. |
|
| Bakdelen var betydligt snyggare - skönt att bli av med "riskokar-touchen" där bak... E90 som annars är så snygg! | |
|
Backspeglar stora som lagårdsdörrar, sexigt... |
|
| Länk nästan klar.. nu är det bekräftat.. det blir ny form på bakljusen.. det blir återigen l-formade bakljus att dömma av bilderna | |
| Vilken besvikelse! Dem där bakljusen e ju inte ett dugg snygga! Tycker eftermarknaden har snyggare LED alternativ till E90. Fint att dem bakat in njurarna med fronten istället för "ögonbrynen" på huven. Bagageluckan ser ju bättre ut. | |
| bmw_aleks: vilka eftermarknaslampor snackar du om?? har du bild??? hoppas inredningen blir bra i alla fall :D | |
| Man kan undra varför dom inte gjorde fronten så här från början? Länk | |
|
Rätt läcker färg på bilen! |
|
| Dom ville väl att den skulle skilja sig mer i utseendet jämnfört med coupen kanske. Nu kommer ju sedan och coupe att bli mer lika. | |
| hoppas det kommer nya snåla motorer oxå.. jag hade gärna velat ha en 318d som är miljöbilsklassad :D | |
| bmw_jerry: Sök på eBay så kommer du få se ett par olika alternativ på baklampor med LED ;) | |
| kommer m3 sedan också få den nya baken??? | |
|
bmw_jerry: 318d blir ju miljöklassad i höst. |
|
| clubsport: det är väl då faceliften kommer ?? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.