|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Soppan escalerar Länk |
|
|
Jag är inte det minsta förvånad. Det var visst någon som ringde Ranelid för att få en kommentar men det tutade självupptaget... |
|
| Han har alltid velat vara i media varsågod nu har han chansen. | |
|
En dålig poet och en dålig bilförare. Är det något att vara känd för? "Den fege dör tusentals gånger, den modige dör bara en". |
|
| Trist på en fin bil! Och om han nu är fäst vid bilen så är det ju ännu tråkigare. | |
|
Ranelid är en uppblåst fjant. Har tyckt illa om honom sen jag hörde "moraltestet" i P3 med honom för en massa år sen. Han klarade sig inget vidare. Den karln är bara ute efter uppmärksamhet, och är en stor bluff. Åker han dit nu ska jag skratta högt. |
|
| JAGUAR = Just A Guess U Are Rich | |
|
Tycka vad man vill om honom som person men han är en erkänt duktig författare så det kan man inte ta ifrån honom i alla fall. Det enda jag tänker på är varför han kör den sure gamla Jaggan. Nog måste han ha råd att byta upp sej. /Bellamy |
|
| Varför byta när han har sin drömbil? Nu får han nog göra det oavsett då men... | |
| Gamla sura Jaggan? Så illa är det väl inte... Va är det, en 01:a eller liknande? Ok, visst, snart tio år men jag gissar att han gillar modellen, han hade en exakt likadan tidigare som han bytte ut när han hittade en liknande med låga mil. Kan vara så att han haft ännu fler XJ8:or också... skulle förvåna mig om det inte blir ännu en. | |
|
Hur långt hade den gamla rullat? Den som han krockade med är en 01:an som rullat ca. 20' mil. Relativt nyimporterad. ___ //Ulf |
|
|
det ironiska var väl ändå att jag tyckte mig se på tv-tablån för någon dag sedan att han skulle medverka i något tv program angående etik vill jag minnas... Har heller aldrig gillat den uppblåsta dryga typen med brunkräm eller vad han nu kör med. /Anders |
|
|
Ytterligare ett tecken på hans höga moral Länk Tydligen blåljuger karln för att klara sitt eget skinn, om man ska tro vittena. |
|
|
Han kör väl, enligt egen utsago, 6000mil om året. Jag har för mig att den han ha rnu togs hem av vad som rimligen är landets största Jaguarhandlare åt honom, eftersom han ville ha en likadan som den han hade 1innan. Kan det vara tre år sedan? Jag känner honom naturligtvis inte alls men rent spontant är det väl inte ovanligt att de parter som varit inblandade i en olycka har sin egen bild kring vad som hänt, det torde det väl vara vanligare än motstsen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.