|
|
|
|---|---|
|
Har bytt kammar i min M3'a och behöver nu hjälp att ställa det övre dödläget (nolla) motorn så att jag kan montera ihop den. Jag har sett att det finns en tråd där nojas länkade till en reparationshandbok. Är det någon som har den och kan posta en länk eller kanske maila den till mig? Om inte, finns det någon som har ett tips på någon annan bra sida där man kan hitta info om hur man ställer motorn i ÖD? Tack i förhand för hjälpen! :) | |
| Vad har du för mail?? Har nog nått som kan hjälpa till. | |
| Oj, det låter jättebra! Min mail är petter@borsen.se. Tack! | |
|
Hej. Försökte maila över den handbok jag har i PDF format men de gick inte så bra. Men gör så här att du söker här i forumet för m3 med sökorden, komplett m3e30 handbok, så hittar du en länk till en en väldigt bra handbok för i princip hela bilen. Mvh Jonas |
|
|
Hej, Jag försökte ladda ner den innan jag skrev mitt inlägg i förrgår, men lyckades inte, filen verkar vara borttagen? Fungerade det alltså inte att skicka till min e-post? Kan du prova denna e-post istället? petter*@*eskimo.se (fast utan *-tecknen). Den ska fungera bättre och kunna ta emot större filer. |
|
|
Prova annars att ta den härifrån: Länk ///BMW - Was sonst! |
|
|
Fast jag behöver instruktioner för nollställning av motorn efter kamaxel och kamkedjebyte. Jag hittar bara en guide för felsökning av bilens el på länken du skickade till mig? Blev det fel länk eller? Tack i alla fall för hjälpen! |
|
|
Sorry, läste nog lite för snabbt bara... ///BMW - Was sonst! |
|
|
Hej igen. Det e min hotmail som inte vill lägga till filen alls, helskumt e de. Men ja ska kolla omkring lite o hittar ja nått annat ställe o ladda ner den ifrån säger jag till. Mvh |
|
|
Jonas, Om du skickar ett mail till mig med bara din e-post så skickar jag en FTP länk till dig att ladda upp filen på. Är det OK? Vore supernajs av dig! :) Mvh, Petter |
|
| jonasnils20@hotmail.com | |
|
Ni kan ladda ner hela handboken här: Länk (OBS 500 Mb) /Fredrik Andersson Svenska M3 E30 Registret M3E30.se |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.