|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag köpte dessa Länk S25 artikelnummer. tyvärr har jag inga bilder ska se om jag kan ta någon ikväll på dom gamla kattarna. Det var rätt lätt. Kapade dom i svetsen innan lamdan. Och bredvid svetsen på baksidan eller mot bakaxeln. Köpte 2,5" rakt rör. Perfekt och trä på befintligt avgassystem. Mätte och svetsade dit dom på kattarna innan man satte dom på plats. Blev ca 17cm bak 7-8cm fram på varje katt vill jag minnas. Visst det tar lite tid ändå med att svetsa gas. men bra blir det. Tog nog ca 4-5 timmar allt som allt. Alltid svårt att se uppe på röret när man svetsa på plats. Micke B |
|
| Jag tänkte montagt av kompressorn??!!!!! | |
|
Köp en lott! =) Du har haft en helt outsäglig tur om du klarat en tjuvluftning som resulterat i en avgastemp som smält katten utan övriga skador. Oftast brukar kolvarna stryka med i samma sväng. Eller före... --- Going sideways. |
|
|
Chappy: Jag köpte bilen med Kompressor. Monterat av en firma i danmark. kostand 48 000 danska kronor. Oftast när kattarna går sönder så kommer det in bränsle i kattarna som antänds. poff poff.:) Kan låta riktigt högt. Och keramiska kattar tål inte så mycket metalliska. Micke B |
|
| Är det keramik i alla original kattar oavsett ålder på dom? Mina ser bytta ut men det kan ju vara keramik för de. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.