|
|
|
|---|---|
|
Hej jag funderar på hur man billigast kan få ut stereoljud ur radion när man kopplar in sin ipod. Är intresserad av att bara få ut ljudet inte kunna styra den via radion. Tycker det räcker med att man kan lyssna och styra spellistorna direkt i ipoden. Har läst på forumet om någon som kopplade sin ipod direkt på signalen för bandaren med en signalförstärkare. hade sedan ett fejkband i bandaren. Hittar inte länken fast jag letat. Kan ni hjälpa mig att hitta länken. Eller hjälpa till med en bra lösning Använder TV mottagaren idag där jag kör in signal för ljud och bild. Barnen tycker att det räcker med monoljud när dom ser på film, men jag vill ha stereoljud när jag lyssnar på musik. Navigation 16:9 Tådlös mobil DSP CD-växlare TV ej hybrid Har Ipoden kopplad på den nu. Det är med öl och whisky som med bilar, ibland häpnar man över vad andra väljer! | |
| Jag har en liknande den här som jag bara petar in i kassettspelaren och det fungerar hyfsat: Länk | |
|
Såhär tänkte jag göra: Länk Jag hade loss skärm och kassettspelare igår och det verkar inte svårt alls, men hade inte verktyg att dona med då. Karl Birgander, Kalmar BMW 530DAT -01 & Porsche 944 S2 -90, Förr: BMW 318is -90 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.