|
|
|
|---|---|
|
Måste vara riktigt ovanligt med den fälgen på E30 eller? Länk en bit ner... Såg att jag hade de fälgarna på min bil från början. När jag såg det så var jag tvungen att kolla om det överhuvudtaget fanns och inte var en felskrivning men det fanns tydligen. Trodde det bara var M3 som hade 16" som tillval. Verkligen synd att de fälgarna inte finns kvar med bilen nu. Är det någon som sett dessa fälgar i verkligheten eller har någon bild på dem? Gärna sittandes på en E30 då förstås. ///BMW - Was sonst! | |
|
Finns en version med extra bred ytterkant, vet ej bredden på fälgen, men dessa ska vara rätt ovanliga. |
|
|
Är det en originalfälg också? ///BMW - Was sonst! |
|
| 7.5x16"-fälgarna (36112225621, 36112226804) är M3E30-fälgar. Ännu ett exempel på hur missledande ETKn stundom kan vara. | |
|
Framför allt är väl E30 M3 fälgarna fembultade så dom passar ganska illa på en std E30...( dock passar 15" centurm locket även 16" E30 M3 fälgen vilket är vad realoem sidan säger) Sen är E30 M3 fälgarna smidda i såväl 15" som 16" medan dito 15" till vanliga E30 är gjutna Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Jahapp. Vad betyder kod 288 isåfall då? ///BMW - Was sonst! |
|
|
JohanE: samma som på e30 cabrio Länk molle |
|
|
Aha, där ser man. Tack och bock. 15" var det på bilen då jag köpte den, inklusive reservhjul och låsbultar så det är nog så. Ändrar i min utrustningslista. ///BMW - Was sonst! |
|
|
Förresten, nån som vet vad kod 331, 816 & 850 betyder? ///BMW - Was sonst! |
|
|
Hej Jag har sådana till min. Kjelle |
|
|
Jag är nog trött ber om ursäkt såg ej att du menade 16". Kjelle |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.