|
Sida 4 av 6
|
|
|---|---|
|
På Konbanan? Du får nog koncentrera dig på att vara snabbare på motorvägen eller strippen. :-D Flåklypa |
|
|
Allt är spikat utom vädret då:) Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
Jepp, den 14:e är det fortfarande som gäller. Ska prata med ordföranden i Flygfältsföreningen om de sista små detaljerna i morgon kväll. The speed is always OK, but sometimes the corner can be too tight. |
|
| Flåklypa, vilken blir det mest körning på tror du? | |
|
Allting är OK från Flygfältsföreningen i Tierp. Vi har 35x800 meter landningsbana att ha roligt på :) The speed is always OK, but sometimes the corner can be too tight. |
|
|
hehe fyfan va kul själv rasade man bakaxeln på 02an idag, klena skitgrejer Bmw följer inte utveklingen.. Bmw leder den! |
|
|
Trist nyman88... Hoppas du har fått ihop den till den 14:e. Annars verkar du ju ha några andra bilar att välja på också :) The speed is always OK, but sometimes the corner can be too tight. |
|
|
jo det har man ju, men det är gröningen som har den "värsta" motorn än så länge. men klumpen byter man fort, får bli en svetsdiffad så länge, synd att det är pinjongen som ger upp först kommer det finnas någon speciell bmw parkering och en vanlig blandat parkering vi flygrakan? =P Bmw följer inte utveklingen.. Bmw leder den! |
|
|
För dom som inte vill köra (eller tycker att dom har kört färdigt för dagen) så blir det en parkering för BMW och en parkering för andra märken. 20 kronor kostar det att bara parkera/ställa ut. Eventuellt så blir det en liten "Peoples Choice" omröstning för BMW bilarna också, men det får vi se den 14:e. The speed is always OK, but sometimes the corner can be too tight. |
|
| Jag kommer dit, hänger på falungänget =) | |
|
Jag och Mattias har rekat fältet idag och det ser bra ut. Men skulle vilja ha status på lite Crewfolk. Skicka Powerpost eller skriv i tråden. Mattias E Micke L Erik A Börje E Patrik K M5Micke Jimmy S Älvkarleby? Känner du dig manad till en hjälpande hand hör av dig till mig eller mattias. Vet av erfarenhet att vissa får förhinder så det är alltid bra med backup. Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
Jepp, flygfältet ser bra ut. Enklaste vägbeskrivningen ser ut så här: Sväng av motorvägen (E4:an) vid Tierp, avfart 193. Kör mot Söderfors på väg 292. När ni kommer fram till "gamla E4:an", sväng vänster (söderut). Efter cirka 1 kilometer är det skyltat "Flygfält" åt höger, där svänger ni in. Kommer även att stå skyltar med "BMW Träff" där. The speed is always OK, but sometimes the corner can be too tight. |
|
|
Jag kan hjälpa till men troligen inte under hela dagen. Vet inte hur länge jag kommer att vara där. M3 E30Länk |
|
|
Vi har fotbolls fest med jobbet på min gård så jag måste nog vara hemma ganska tidigt.. BMWn han jag tyvärr ej få besiktigad. |
|
|
Hjälper som sagt till ja. Höres väl av på luren några dagar innan ///Micke M5:an Länk |
|
|
Har börjat kolla in vädret och det ser lovande ut. Ca 18c varierande molnighet ev någon lätt skur men endast 0,1mm gör ju knappast marken fuktig. Ni som tänkt en heldag ta gärna med nåt att tugga på,annars är det inte så långt till tierp. Toaletter finns 5min ut vid stora rondellen/E4an. Jag kommer att ladda upp med lite läsk som finns att köpa. Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
| någon från Sthlm som ska med till denna träff? | |
|
Finns det några tider som gäller för Lördagen? Flåklypa |
|
|
Varsågod Så här ser den officiella inbjudan ut. Publicerad i senaste numret av Bayerisches Blatt: BMW förare - Se hit! BMW Club Schweden inbjuder till - Gästrikesektionens Träff 2008 - Lördagen den 14:e juni på Tierps flygfält Kommer att skyltas från "Gamla E4:an" Förarträning i manöverbana/konbana. Insläpp förare kl 08.30-10.00 - Kom i tid! Körning ca kl 10.30-15.00 Alla BMW som är i trafik är välkomna. Bilen måste alltså vara skattad, besiktad och försäkrad. Undantag för tävlingsbilar kan beviljas, maila i så fall till gefle@bmwcs.com med en förfrågan. Gratis för medlemmar i BMW CS - giltigt medlemskort måste medföras! Pris för icke medlemmar är 50 kr - Jämna pengar uppskattas! Endast parkering/utställning inom området - 20 kr (alla bilmärken) Hjälm ska användas liksom heltäckande skor (alltså inga tofflor, träskor eller liknande) och givetvis säkerhetsbälte. Inga lösa föremål får finnas i kupén vid körning. Manuell tidtagning (stoppur) - du kör bara mot dig själv, inga resultat anslås. Föranmälan är inget måste men uppskattas. Anmälan görs till gefle@bmwcs.com. För löpande information om träffen, se Evenemangsforumet på www.bmwcs.com. Där finns det även möjlighet att ställa frågor. Hjärtligt välkomna! Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
Några tips och önskemål inför lördag: 1. Snälla försök att ta med jämna pengar. En femtiolapp eller en tjuga. 2. Priset är per bil som kör in, inte per person. 3. Det är inte helt fel att ha med sig en fällstol att sitta i medan man väntar på att få köra. 4. Är det soligt så blir det VARMT. Skugga är det dåligt med, vatten och keps kan vara bra att ha med sig. 5. Närmaste toalett finns på rastplatsen vid E4:an, ca 2 km bort, men det går givetvis bra att ta bilen dit och sen köra in igen när man har betalat. 6. Mat kommer inte att säljas, men förmodligen dricka. Picknickorg eller ett besök i Tierp (3 km bort) är alltså det som gäller för att få i sig lunch. 7. Ni som ska köra kom i tid, dvs före kl 10.00. Detta pga att vi ska ha ett obligatoriskt förarsammanträde innan körningen börjar. Till sist, glöm inte att ta med ett glatt humör! :) The speed is always OK, but sometimes the corner can be too tight. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.