|
Sida 3 av 6
|
|
|---|---|
| Kommer med M3an! :) Om jag har kommit hem från fotbolls EM dvs! | |
|
Vi har efter en förfrågan och ett litet rådslag kommit fram till att även låta BMW:s kusin Mini Cooper vara med och köra. Mvh Mattias The speed is always OK, but sometimes the corner can be too tight. |
|
|
Snälla släng upp en enirolänk med exakt plats så man kan kolla avstånd och bästa färdväg. Kartan på flygfältets hemsida var ju full i en massa andra sträck och pilar =) |
|
|
Varsågod: Länk Observera att E4:an som syns på kartan är "gamla E4:an", inte den nya motorvägen. Mvh Mattias The speed is always OK, but sometimes the corner can be too tight. |
|
| Jag ska försöka komma o rita lite med sug motor kombin | |
|
Jag kommer! Hoppas det är tidtagning på konbanan. Flåklypa |
|
|
Vi kommer att ta tid med stoppur. Inga tider kommer dock att anslås utan man kör bara mot sig själv. Om man sen vill jämföra tider när man står och väntar i kön så är det ju upp till var och en... :) Eftersom det är första gången vi som arrangerar detta håller i nånting av den här storleken, så väljer vi att hålla det enkelt och förhoppningsvis få det att flyta på så att det blir så mycket körning som möjligt. Mvh Mattias The speed is always OK, but sometimes the corner can be too tight. |
|
| Är det krav på hjälm vid konbane körningen? Kan inte minas att jag sätt att det står någon stans. | |
|
Hej ! Men 14 juni är det En dag på Strippen på Malmby flygfält som ligger mellan Strängnäs och Stockholm |
|
|
E30stefan: hjälm kommer att vara krav,har du ingen går det oftast att lösa på plats. Sen är det en självklarhet att varje förare kollat upp sin bil med däckstryck osv.Se även till att INTE ha lösa prylar i hytten,kan ställa till en hel del otrevligheter. Kraxx: Valet är fritt. Mattias och jag kommer att ha ett rådslag snart för att få dagen så bra som möjligt. Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
Nu har jag fått igång 2800:an så nu jäklar... ÄR så skönt ljud i denna motor så man blir helt kär :) /Jimmy Länk |
|
|
och jag får inte igång 528an "e12" =( Bmw följer inte utveklingen.. Bmw leder den! |
|
|
Micke : Hör av dig om ni vill ha hjälp med något.... /Jimmy Länk |
|
|
Så här ser den officiella inbjudan ut. Publicerad i senaste numret av Bayerisches Blatt: BMW förare - Se hit! BMW Club Schweden inbjuder till - Gästrikesektionens Träff 2008 - Lördagen den 14:e juni på Tierps flygfält Kommer att skyltas från "Gamla E4:an" Förarträning i manöverbana/konbana. Insläpp förare kl 08.30-10.00 - Kom i tid! Körning ca kl 10.30-15.00 Alla BMW som är i trafik är välkomna. Bilen måste alltså vara skattad, besiktad och försäkrad. Undantag för tävlingsbilar kan beviljas, maila i så fall till gefle@bmwcs.com med en förfrågan. Gratis för medlemmar i BMW CS - giltigt medlemskort måste medföras! Pris för icke medlemmar är 50 kr - Jämna pengar uppskattas! Endast parkering/utställning inom området - 20 kr (alla bilmärken) Hjälm ska användas liksom heltäckande skor (alltså inga tofflor, träskor eller liknande) och givetvis säkerhetsbälte. Inga lösa föremål får finnas i kupén vid körning. Manuell tidtagning (stoppur) - du kör bara mot dig själv, inga resultat anslås. Föranmälan är inget måste men uppskattas. Anmälan görs till gefle@bmwcs.com. För löpande information om träffen, se Evenemangsforumet på www.bmwcs.com. Där finns det även möjlighet att ställa frågor. Hjärtligt välkomna! The speed is always OK, but sometimes the corner can be too tight. |
|
|
Nu är de inte lång tid kvar. ///Micke M5:an Länk |
|
|
Är 14 Juni spikat? Annars tänkte jag köra challenge då... Flåklypa |
|
|
Frågar igen. Är 14 Juni bekräftat? Flåklypa |
|
|
Det är utlagt på rejsa.nu i alla fall: Länk Precis som Challenge på Lunda. |
|
|
Hej Niklas. Ska du köra på något av dom? Flåklypa |
|
|
Flåklypa: Ja datumet är spikat. Va då de när jag prata med Matte sist. Så de är bara strunta i Challangen o komma o rejsa lite i tierp. Vill ju va snabbare än dig ja. he he ///Micke M5:an Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.