|
Sida 2 av 6
|
|
|---|---|
|
låter riktigt intressant, funderar på att komma :P vad är det för bilar som kör? bara 500hks bilar eller standard också? tänkte om man vågade vara med på ett race kanske Bmw följer inte utveklingen.. Bmw leder den! |
|
|
Alla BMW, oavsett om du har en 316 eller M6 är välkomna! Jag kommer att köra med 02:an :) The speed is always OK, but sometimes the corner can be too tight. |
|
|
hehe okej jag tänkte ta min 02 jag med, men under huven är det inte mycket att skryta över så därför undrade jag :) kanske åker e12 dit, äh får se då. man har för mycket att välja mellan hehe :) Bmw följer inte utveklingen.. Bmw leder den! |
|
|
Du har ju en Tii :) Mer att skryta med än min "vanliga" med Weber 36:a. En 02:a är ju såååå rolig att svänga med, en E12 är ju lite mer benägen att understyra. Vill man inte köra så blir det nog en "utställningsparkering" också, plats finns ju. Vi gör nog ett område med fina BMW, ett område för fina bilar av andra märken och en "Svenssonbilsparkering". 20 kr oavsett var bilen platsar att parkera. The speed is always OK, but sometimes the corner can be too tight. |
|
|
hehe jo men min Tii kommer nog inte vara körbar på många år då renovering behövs, men det är en frän bil. jaha trodde din 02a var vråltrimmad;) min 1602 har portad topp, trimkam, extraktor med 2,5" system och dubbla dellorto 40mm med trattar. enda problemet är att motorn inte är bestykad än =/ sen tills träffen kanske jag hinner få på tii fjäderben fram och en 323 diff i bak =P men 02 låter roligast som du säger :) ang finbilsparkeringen är det ingen dum ide, och ynka 20kr är bara småpengar ju, så får ni dit många bilar blir det många småpengar åt er;) Bmw följer inte utveklingen.. Bmw leder den! |
|
|
nyman88:Självklart ska du komma med en 02a,jag kör orginalstuk fullt ut. Jag kommer inte ladda fullt och riskera att nåt otrevligt händer min pärla. Och i konbanan är det viktigast att du/vi har roligt.Och självklart en massa tjatande om bmw då:) Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
jaså där ser man, jag ska återställa min till orginalutförande tänkte jag, det som kommer "stylat" är breddade plåtfälgar och lite sänkt. annars kommer den se orginal ut. jo men jag är väldigt intresserad av att komma på träffen, och det lutar ju åt att åka med 02an dit. jag ska nog kunna få med min kompis och hans 02a med tror jag :) Bmw följer inte utveklingen.. Bmw leder den! |
|
|
Låter ju kalaskul, kan man få gasa ur Alpinan lite=) /// Nicke |
|
|
nyman88: Bara annan förgasare på min 02:a. Och lite "70-tals styling" :) Finns gott om bilder i min blogg här. Men på lite sikt så blir det nog extractorgrenrör, sportavgassystem och diffbroms i alla fall :) trucker: Klart man ska ladda fullt! Apropå det, när ska vi byta bärarmar i bak på min 02:a...? ;) The speed is always OK, but sometimes the corner can be too tight. |
|
|
Mattias eriksson: är du sugen på andra förgasare? jag har 2st dellorto 40mm med misabinsug till 02 om intresse finns, gör sig bra ihop med extraktor 0ch 2,5" systemet. jag kollade in din bil, såg ju riktigt hyffsad ut! men slopa extraljusen;) ingen bmw passar med extraljus;) ang växellådan hade jag tur när jag köpte min, det satt redan en 5 växlad så den är mer långfärdsvänlig men en annan bakaxel skulle behövas bara för att få ner varven ytterligare Bmw följer inte utveklingen.. Bmw leder den! |
|
|
Nike_Boy: nämen tjenixen så du har blivit alpinaägare kul:) Självklart är du välkommen att gasa. Mattias: jo vi får ta tag i detta framöver men just nu är det en ruskigt massa ställningar o skräp där liften står.Säger bara ett ord takgips så förstår du nog. Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
För er som vill återuppliva gamla minnen så har jag en länk till en film jag gjorde för nästan 5 år sen! Hade den ej kvar på min dator så jag hade en jäkla tur att hitta den igen.. Detta är då Bmwträffen våren 2003 i Gävle med konbana! :D När ni kommer in på sidan så syns det var filmen är! Länk MVH Sikkan |
|
|
Sikkan : Haha... det var ju min gamla sida... Hade glömt bort att jag hade den kvar :) |
|
|
Min nuvarande BMW : Länk Ska försöak få liv i den tills i sommar... |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Man kanske skulle ta och kolla i almenackan,och se om man kan boka in att komma med M635:an!? |
|
Klart du ska komma Putte. Rasta 635:an lite är väl aldrig fel ///Micke M5:an Länk |
|
|
BMW735IA: Hehe okey, grymt att min film fanns kvar iaf :D jag var tvungen att lus-söka forumet för att hitta din sida..för jag visste att jag hade laddat upp den back in the days :P Aja nog med OT nu :D |
|
| Jag kommer nog också. om det inte krockar med någon annan träff jag ska på! | |
|
Ingen övre viktgräns...kanske man ska svulla runt lite om vi klarar besiktningen. Last night I dreamed I ate a ten-pound marshmallow, and when I woke up the pillow was gone. |
|
|
fan va nice med en träff med lite konkörning, ska försöka skjuta upp försäljningen av bmwn så man kan få rassta den en sissta gång då :) kannske till och med blir så svårt att sälja den efter de, så man behåller. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.