|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Vet ej om ni sett denna Japanska M3 e92 men Huga vad snygg. Länk Länk Jörgen. | |
| gilalr inte csl-luckan.. den passar inte riktigt in i formen så som m3 e46 luckan gjorde.. sedan ser de ltie väl plastigt och billigt ut | |
pg_ice |
nu börjar det likna nåt :) fronten ser ju riktigt elak ut jämfört med den upp och nervända original fronten. |
|
SÅ skulle M3an sett ut från början, otroligt läcker... Min gamla pärla: Länk |
|
|
Ja den vore något att fräsa omkring med. Men vet ej om Amuse Ericsson delar finns i Sverige. Men billiga lär dom inte vara. |
|
|
den var riktigt fin, gillade fälgarna också! Länk |
|
|
20" BBS RS-GT!!! Lätt den snyggaste detaljen på hela bilen! Resten var lite väl over the top så att säga... Mvh, /Wille |
|
| Jo den va ju rätt grymm den där gillade speciellt fronten . | |
|
Äckligt jävla snygg ....Åhh |
|
|
Nja, ganska lika BBS RS-GT men jag tror det är BBS LM-R. Riktigt läckra faktiskt snäppet snyggare än RS-GT. |
|
|
Bland det snyggaste jag sett på RIKTIGT länge!! Så skulle M3an sett ut direkt! Vågar man hoppas på att CSL versionen kan bli nåt i stil med denna... |
|
|
VART får man tag på dessa delar.. googlade lite men hittade inget vidare.. mvh evers |
|
|
fälgarna var ju grymmt snygga:) men resten är väll lite för mycket men i svart så passar det säkert bättre When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
|
Snygg! Nu borde Ericsson-aktien gå upp!!! Mvh/Micke Flygpursern |
|
| Måste väl vara en BBS RS-GT ? | |
|
Bara nyfiken..vad är det som är snyggt med dom fälgarna? Tycker dom ser hur gamla ut som helst..skulle aldrig sätta dom på en ny modell... |
|
|
Anders S, Nja, ganska lika BBS RS-GT men jag tror det är BBS LM-R. Riktigt läckra faktiskt snäppet snyggare än RS-GT. En tidlös fälg som aldrig blir omodern. Mer racing än så blir det inte, sitter ju på var och varannan race-Porsche. |
|
|
Här har du sidan evers Länk Den är Mega-Japansk. Men dom vet tydligen vad dom gör |
|
|
BjörnB, du har nog rätt i BBS LM-R. Och nej, jag tycker faktiskt inte att den är särskilt snygg. BBS Le Mans är mycket snyggare enligt mig då den är "platt". |
|
| länk till Ericssons: Länk | |
| Tyvärr så är den under uppbyggnad...:-( | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.