|
|
|
|---|---|
|
Ska köpa nya fälgar och har bestämt mig för bbs ch 18". Men vilken fälgbredd ska jag satsa på 8.5" runt om med 235 fram och 245 Bak eller 10"265 bak? Vill ju inte att det ska se för klent ut eller ta i skärmkanten. | |
|
Jag skulle ha sattsat på bredare bak, alla uppsättningar fälgar jag köpt till E39 så har jag köpt bredare bak. Går man i dom funderingarna så tror jag man ångrar sej om man köpt lika runt om, men det är min uppfattning. Finns bilder på några e39 i min andvändare med 18" och bredare bak, dock inte BBS challange. Bra val av fälg, har BBS challange 19" på min e46 Touring PB |
|
| Ingen risk att det gnider i skärmkanten med 265or bak? | |
|
Rätt ET på fälgarna så är det inga problem, jag har haft 18X10 på en bak med 265or tog inte. PB |
|
| kör 19" BBS CH fälgar, dock E34 har 10" bak och 8.5" fram, 245/35 fram och 275/30 bak, även sänkt bil, inget skrap eller vidare, även med 3 i baksätet (det var akut) försöker avstå folk i bak annars ^^ | |
|
Har letat runt lite och kommit fram till att detta var svårare än planerat. Enligt den finska importören finns ch med rätt et endast i 19" till min bil, men på svenska gummihuset är det inga problem med att få 18" förutom att de inte skickar till finland. Vet någon vad ska det vara för et? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.