|
|
|
|---|---|
|
Tjena Stylingfolket! Jag hade tänkt smycka interiören på min e39 525 M-sport med lite mer aluminium . Jag är väldigt sugen på en uppsättning snygga aluminiumpedaler. Har kikat på AC Schnitzer men tycker de är lite dyra. Finns det ngt schysst alternativ? Sen är jag sugen på ett nytt handbromshandtag, ngr tips där? Sista grejen är aluringar till mätartavlorna, var hittar man snygga sådana med bra passform? tack på förhand, Miakel L | |
|
Vi kan erbjuda AC Schnitzer replika pedaler samt handbromshandtag. Kika på länkarna nedan. Komplett pris för fotstöd+pedaler+handbromshandtag är 1600:- Länk Länk Länk Har tyvärr ingen bra bild på handbromshandtaget men det är aluminium med samma logga. Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
|
De såg jättefina ut Razvan! Priset är dock fortfarande i överkant. |
|
|
www.sanituning.de www.seastreamsgarage.com |
|
|
BMW har snygga grejor. Mfotstödet och aluhandtaget är riktigt trevliga. Mvh Asken |
|
|
Alternativ Länk |
|
|
Är det tillåtet att sätta i de här Länk BMW Original aluminiumpedaler om man är över 30 och har en barnstol i touringen? Eller är de endast om man är under 25? :) Lite frestande är det ju... Men snacka om att slänga pengar i sjön, egentligen. Eller? ÄR det bättre känsla med sådana? |
|
Gee |
Finns det OEM pedaler som ser ut så här? Länk |
|
Nej, men det är EXAKT dom jag fastnat för. :) För en gångs skull har jag hittat en icke-oem stylingprodukt som _jag_ tycker ser bättre ut än original. :) Funderar på med eller utan M-märke dock. Nu finns det iofs M-märke lite överallt redan så det vore ju snyggt. Länk 32 dollar!? Plus frakt... Här berättar de också om hur bra kvalitet det är på just dessa. Länk |
|
Gee |
Ja jag är också oerhört sugen på dem. med M märke då dock eftersom jag har det överallt orginal. |
| det enda jag är skeptisk till är om passformen inte är optimal. borde gå att hitta några recensioner | |
| Länk står ju inte bmw på dom men koster 49 kr också :) | |
|
49 spänn! För det priset kan man ju köpa och se om de är nåt att ha. Men i så fall MÅSTE loggan bort. |
|
Gee |
Ne det ska vara M-märken för min del :P har mailat dem och frågat vad dem tar för frakt till Sverige som du länkade till marin849 |
|
Aha, var bor du? Kanske är billigare att köpa två och skicka ena paret med Schenker inom Sverige. :) |
|
Gee |
Jag bor i Skåne vid Lund, Har tyvärr inte fått svar än. Men visst kan vi göra som du sa. |
|
Ha, pedalgummit var ju bara att dra av från broms och koppling. Hör av dig om de svarar. |
|
|
Gaspedalerna verkar finnas i två olika längder. Jag fick hem ett paket med för lång alubit till gaspedalen, har inte riktigt funderat hur jag ska göra ännu. (Köpte pedaler utan märken från ebay, förstås har "garantin" utgått när jag väl tog mig i kragen för att montera dom...) :P Så kolla upp det innan! |
|
Gee |
Jag fick svar nyss marin849 så du har PM! |
Iwa.g |
Hej undrar ifall någon vet var man kan köpa snygga m pedaler till e60 aut |
Iwa.g |
Samtidigt undrar jag också detta i min e60 m-pack Har jag endast fotstöd som original M men broms gas är av gummi förstår inte grejen |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.