|
|
|
|---|---|
|
Lånade en bild från galleriet, tack. :) Vad är det för rund sak som sitter i vägen och har en sladd som går till en kontakt vid fuelrailen? Kan man ta bort den, den sitter med en mutter mitt på som ser ut att vara typ 32mm. | |
|
Länk Och länken då... |
|
|
Menar du öglan? Jag har alltid trott att det var den man använda när man hissade ner motorn i bilen. men jag vet inte. __ Bilblogg: Länk |
|
| Nej, den cylnderformade grejen som pekar bakåt. Dålig bild men svårt att hitta på webben, hittade inte i realoem heller. | |
|
Den tillhör vanosen! Självklart går den att skruva bort! Vad det du tycker att den sitter i vägen för?? M.v.h Anders |
|
| För skruven till vevaxelgivaren. Trodde jag hade löst det där men det hade jag inte. :) | |
|
del 4 : Länk Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
| Där ja, tack! Ok, bara en solenoid, var lite orolig om den underhöll någon vätska. Tack igen! | |
|
Nja du måste ju mena kamaxelgivaren och inte vevaxelgivare. Men om du ska byta kamaxelgivare så måste du som du beskriver skruva bort den solnoiden, det kommer lite olja men inte så mycket att det stör, se till att det inte kommer in nån smuts, vanliga försiktighetsåtgärder räcker gott här! M.v.h Anders |
|
| Ah, okok. Tack. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.