|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som vet om ett blir nån sånn träff i sommar? Livet börjar vid 300km/h | |
|
har ingen aning... men det vore trevligt med en sådan träff!!! Ska det vara på det viset?! |
|
|
Hej på Er båda! Vi hade en sån träff för 2 veckor sedan... Maila mig era biluppgifter och personliga uppgifter såsom telefonnr etc. så mailar jag ut när det är dags nästa gång! M v h Stephan |
|
alpina power |
jag tycker att det låter som en bra ide! alpina= pure power |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.