|
|
|
|---|---|
|
Satt och disskuterade med en polare om hurvida M-bilar har bredare skärmar eller inte. Vet att M3 E30 och E46 är fetare, men hur är det med övriga M-bilar vs "standardkärrorna"? Jag antar vidare att ett såkallat M-paket på tex en 330, inte inkluderar bredare skärmar. ///Micke Min cabrio Länk | |
|
M-Paket på 330 inkluderar inte bredare skärmar, varken fram eller bak. När det gäller e36 så är det samma bredd på skärmarna till en 316 som på M3. In God we trust, All others pay cash/// |
|
|
För E39 så är det ingen skillnad mellan M5 och övriga när det gäller skärmarna. ___ //Ulf |
|
|
Ok, lite som jag trodde då. Men hur är det med nya M3:an, den har iaf bula på huven. :-) ///Micke Min cabrio Länk |
|
|
Den är bredare både fram o bak. In God we trust, All others pay cash/// |
|
|
Lite fegt att inte göra M-bilarna lite "fetare". Som E30, den är ju betydligt fetare än vanliga E30. Ska verkligen synas att det är en M-bil tycker jag. Ganska återhållsamt designmässigt på resterande M-bilar. ///BMW - Was sonst! |
|
| E39 har valsade skärmar bak orginal för att kunna rymma 275 sulor. | |
Njuren |
Z3 M? |
|
2002tii: är det så? När jag kollade RealOEM så är det samma artikelnr på bakskärmar oavset om det är 530 eller M5. ___ //Ulf |
|
| Det går in 275 på M5 fälgar på icke M5or utan modifiering. | |
| Har för mig M5 E34 har annat utformning på skärmkanterna insida än vanlig 5-serie. | |
|
Hur e det med m5 e60:is skärmar? samma som dom andra eller bredare??? Håller med JohanE där, borde vara lite mer skillnad... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.