|
Sida 3 av 3
|
|
|---|---|
|
Nej det var inte jag... min är svensksåld med 5300mil =) Har du hittat något fint ex ännu? Finns inte så många på blocket :( |
|
|
Aha, då var det coupén som fotades på en bro!? Flummig fråga, jag vet - men om det var din bil lär du känna igen det... =) Nej, ingen bil ännu - får bara hoppas att det dyker upp några objekt! |
|
| Hmm ingen aning om någon bro, min bils förre ägare var en 50+ års man som ägde den i ca 6 år och under den tiden körde ca 1000mil. Pratar vi samma bil? Nu fick du mig nyfiken. =) | |
| Hehe! Tror bilen låg ute kring 180 tkr men jag är inte alls säker! Din bil borde ju varit dyrare pga. att den är sv.såld o. lågmilad... 50+ o. ägare i 6 år; hur f..n hittade du den bilen!? Blir avundssjuk... =) | |
|
en svensksåld 5000 mil hardtop och ägaren +69 tänkom min roadster blir lika intressant framöver? Uffe/bildock |
|
| Bildock; Ingen tvekan om saken - det kommer den bli! =) | |
| tvesovla: Har du inte redan ägt en svart Z3 coupé? Typ en 2,8? Då känns det väl trist med en till, svart coupé? Jag skulle hellre satsa på en imola då. | |
|
Har haft en svart bil, och aldrig mer! Allt syns, skit, damm, micro repor osv. Silver är nog tåligast men samtidigt tråkigast och vanligast! Själv så sökte och fann jag en röd, enda rätta färgen på en sportbil enligt mig! Min Z3: Länk |
|
| ExiZ; Jo precis, ägde en svart 2,8 liters coupe varför imolaröd känns lite roligare, lite ovanligare... | |
|
vi har haft inlägg om den imolaröda färgen vilken alla tycks gilla, "chilly.H" lade in en länk under tråden Z-klubb med underbara bilder från Z-träff i Schweiz och där kan man faktiskt dra slutsatsen vilka färger Z:an mestadels finns i, svart, silver, blått är dominerande men var är imola, och min sienna? jag kan skönja en bil i något mörkare röd men kan inte avgöra vilken, nu är väl inte bilden helt avgörande men ett snitt kan man väl tänka sig vad köparna har valt, ja då förstår jag än mer hur ovanlig min färg är och därför var så svår att hitta, så en imolaröd som tråden började med skulle nog inte vara så tokigt iallafall mvh Uffe/bildock |
|
|
Imola är snygg som fan jag byter min alla dagar mot en Imolaröd, i våras fanns det en imola z3m ute den såldes på en vecka (har för mig att det inte ens fanns bild med ringde dock på den) fanns 2st i stockholm på Blocket i somras båda försvann. Så inte är det problem om man vill sälja. Frågan är bara hur svårt det är att få tag i ett ex innan nån annan norpar den. Lycka till |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.