|
|
|
|---|---|
| Tänkte testa med VP 107 octan eller liknande bränsle, är det nån som vet var man kan få tag på det i GBG området. | |
|
Länk Kolla med Bostic, om inte han vet vet han säkert nån som vet, verkar röra sig i åkafortkretsar.. |
|
|
Hur är det i Stockholmsområdet då. Någon som vet? //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
pea: Sunoco säljer racebensin. 200 liter för cirka 3500:- verkar det som. SUNOCO 260GT PLUS (109RON, 99MON, 4,5 OXYGEN) Dela på en tunna? ;-) Länk //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Hillstreet, visst delar gärna på en tunna. Klickade lite på länken ,var hittade du info om bensinen? Stämmer priset är det billigt |
|
|
Pea: Tycker också det var oväntat billigt. Hittade prisinfo på något annat forum, ett inlägg från 2006 så jag justrerade upp priset lite. De har ingen info om soppan på den sidan av någon anledning man däremot här -> Länk //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Okej jag hittade den europeiska distributörens pris och det var något helt annat. 200 liter för 563pund.. Vart ju lite dyrare ja. //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
Hittade pris på VP107, 8800 för 200 liter, aspen har 102 octan 880,00 för 25liter det blir lite dyrt att köra på till vardags , men kan va kul att testa |
|
|
"lite dyrt" :-) 40 spänn litern. Understatement of the year hehe Undrar om revisorn godkänner milersättning på 70 spänn när jag börjar köra på det där. //Joakim Skjut inte upp till morgondagen det du kan skjuta ned idag. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.