|
|
|
|---|---|
|
Skulle vilja veta om det finns något M3 event på ågng inom snar framtid. är lite sugen på att få se lite andra M3:or och kanske få lite ideer om vad man kan göra med sin egen. Ante | |
|
Jag är sugen så in i helvete jag med Thomas H thomas@miraculix.nu Länk |
|
|
Får Hoppas att M3 E30 klubben håller sin årliga M-träff i Västerås. //Calle "M Needs No Gimmicks" |
|
| Är det bara e30n som är välkomna då eller? | |
| Alla M-modeller är välkomna så var det iaf föra året. | |
M3E30.se |
Det kommer med all sannolikhet bli en M-träff i Västerås i år också. Mer information och datum kommer så småningom. Bilder från tidigare år: 2007 - Länk 2006 - Länk /Fredrik Andersson Svenska M3 E30 Registret M3E30.se www.m3e30.se |
| Synd att man har 30 mil upp till västerås. Såg riktigt härligt ut! | |
M3E30.se |
Jag har ca 50mil :) /Fredrik Andersson Svenska M3 E30 Registret M3E30.se Länk |
|
Tur man bara har ca 10 mil då :-) Den blå Z3 M coupe med LeMans fälgarna under 2006 bilderna är så jäkla snygg! Någon som vet om den är till salu? Ser fram mot en träff i år. /Richard |
|
|
Har själv kört de ca 40 milen för den träffen och inte ångrat mig och kommer garanterat göra så igen. Det är det värt. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
Jag har 4,5 mil så jag dyker upp om det passar med datum;) |
|
| Jag har rätt nära jag med, Eskilstuna :), så jag kommer garanterat kika förbi om jag kan. | |
|
Det slog mig, man får nästan en känsla av att en del inte tycker det är kul att köra sina M-bilar. Jag tycker nästan synd om dem som bara har några få kilometer ellen ynka mil att köra. Det roliga är väl att köra inte att veta om att man har en M i garaget. (Självklart förstår jag att man inte korsar Sverige för en bil träff, men ändå). /Richard |
|
|
Jag älskar att köra min M3:a och fattar inte varför många tycker att det är en obekväm bil att åka i, mitt problem är tids brist! :-( M3 E30Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.