|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| åk dit och kolla.. man hör direkt på snurran om den är fin eller inte.. men bara man tittar på bilderna så hade jag nog tagit henne,,,sen är priset bra på den skulle det finnas nåt som du inte gillar så har du ju prutmån... hoppas du köper den mvh Nicke | |
| Den saknar ju AC till exempel. Sen är det det där med hört miltal, kan vara lite marigt. Bilen lär inte ha fullstämplat servicebok heller, men det skall finnas kvitton som backar upp servicar. | |
Filip_J |
AC är överskattat, en sportbil ska vara så lätt som möjligt. |
Gemini__ |
Nu är det ju ingen sportbil vi diskuterar i denna tråd. |
| AC är inte överskattat ... | |
pg_ice |
sportbil Wiki "sportbilar är främst konstruerade för bra prestanda. Detta innebär dock inte automatisk effektstarka motorer, prestandan och de sportiga egenskaperna kan lika gärna komma från god väghållning och ""LÅG VIKT"" AC hör inte hemma på en M3a med andra ord ;) |
Gemini__ |
Ser mer den som en sportig bil snarare än en sportbil. Om bilen i övrigt inte är viktreducerad till max känns det lite blekt utan AC. Sen kan man ta en kik på dagens riktiga sportbilar och se hur många som egentligen saknar denna utrustning. ;-) |
Filip_J |
pg: Där satt den, nu kanske autopower-gubbarna håller tyst för en gångs skull. |
|
Säger som Gemini_ M3 må vara en sportig bil, men kan supersportbilar accepteras med AC så kan nog en M3 de med. Då anser jag det ännu mindre passande med taklucka. Att bygga extravikt vid karossens högsta punkt måste vara mindre lämpligt! Jag är tacksam över min AC, men takluckan hade jag gärna kastat på skroten! |
|
Filip_J |
Där håller jag med dig wingard, även om den kan vara rätt go på somrarna, menmen. De M3or utan taklucka, de är lägra i takhöjd, har iaf för mig det? |
|
om det finns en m3:a jag kan köpa då är det min grannens , Röd 97 3.2 coupe maxad med allt gått 4200mil en ägare svensksåld alltid servad hos bmw.. set dem ute 5 gånger under den tiden jag har bott här (4år) Han är pansionerad.. Väntar tills han dör så köper jag den. Frågat honom flera gånger om han vill sälja. Så säger han de sista jag säljer i mitt liv är denna bilen.. Håller med honom. Nästa gång den är ute ska jag ta bilder på den så ni ser en m3 e36 i nyskick Jonas M-power |
|
|
AC är INTE överskattat. Det är ett måste i en icke racebil... Den enda BMW som inte ska AC är M3 CSL :) Henrik |
|
| Även framstolarna är förmodligen utbytta. De har den uppdaterade versionen av nackstöden som kom till 3.2. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.