|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Länk Är ruskigt sugen på den här bilen och skulle vilja ha nyttiga tips om någon känner till bilen i fråga. Känner tyvärr inte till reg-nr än. Sechs macht Spass! 7:an: Länk | |
| vet inget om bilen men det ja la märke till är att den rullat väldigt långt | |
|
Vet heller inget om bilen mer än att den varit ute till försäljning tidigare. Känner igen bilderna ifrån tidigare annonser. Att en såpass gammal M3 rullat runt 20kmil får man nog räkna med, den är ju trots allt 15 år gammal! Jag har provat en del M3 E36 och de fräschaste bilarna är de som haft minst antal tidigare ägare. Milen verkar spela mindre roll så länge de sköts ordentligt. Denna bil verkar ha haft få ägare i Sverige vilket jag tycker är ett stort plus. |
|
|
Verkar som en ärlig och fräsch bil. Det är det intrycket man får när man ser bilderna och läser texten. Stort plus att den fortfarande verkar vara orginal rakt igenom! Ang. miltalet så verkar den ärlig. Är mer misstänksamt om den rullat 12' som de flesta verkar stanna vid. M V H Stephan Min bil: Länk |
|
hampe m3 |
Gt fälgarna fans ej 93 Vita blinkers Face liftad front svarta njurar ... om vi ska va petiga ;) Utan att veta ngt om bilen eller dess historik, så känns den bara så rätt, jag o mina m3 frälsta vännner har suttit o stirrat och drägglat över denna annons. Ser fruktansvärt välbehållen ut, KÖP !!! ;) mvh h |
|
Jag köper hellre en bil med många mil på mätaren och med korrekt historik, än en "lågmilare" med tvivelaktig bakgrund. Har enbart god erfarenhet av bilar som rullat 20k mil +. Skall försöka få tag i ägaren igen, verkar inte vara så lätt. hampe m3: Inte har den faceliftfront...? Standardfront i mina ögon, men dock med helsvarta njurar. Sechs macht Spass! 7:an: Länk |
|
pg_ice |
Håller med övriga M3an ser skit fräsch ut! fn Filip har du problem med din M3a eller ? låter lite halv ilsken ;) |
|
Kan oxå hålla med om att bilen ser riktigt fräsh ut. Nästan så att man blir sugen på en M3 E36 :) // M.V.H. Daniel |
|
Filip_J |
När jag skrev om njurarna så skrev jag fronten, fronten för njurarna, men det förstod ni väl inte? Nejdå, M3an mår så bra så, hur mår din? Tar du hand om henne? =) |
pg_ice |
Filip: självklart gör jag det Länk ;) |
hampe m3 |
Filip, hade själv en m3 från 93 svensk såld med ALLA papper inc en kopia på det ispecade vid beställningen. Enligt dessa papper så va det ej möjligt att beställa till varken svarta njurar, svart luft intags nät, vita blinker eller Gt fälgarana. Därimot så efter introductionen av 3.2 så lackades frontar som råkat ut för en skada eller dyl på 3.2 vis med svart nät. 95 därimot så gick det inligt den killen på bmw som jag har haft som säljare att beställa till vita blinkers, men ej runt om för, samt gt fälgarna för den valmöjligheten kom 95. Det är säkert möjligt att det går att beställa svarta njurar på bmw idag men då jag hade min m3 så va det ej genomförbart, det va inget dom tillsalu förde enligt killen bakom disk. Jag säger ej att jag har rätt eller att du har fel, då jag har rakat läppen i många år känner jag ej längre ett behov att hävda mig. Är det så att mina uppgiffter är fel så skulle jag med glädje bli upplyst om hur saker o ting ligger till mvh hampus |
hampe m3 |
skrev aningen snabbt, efter introduction av gt va det möjligt att beställa till GT fälgar, vita blinkers till kvar vaarande 3.0 or osv mvh h |
Filip_J |
Hampe M3. Klart vi kan gifta oss :) Pg: Va snäll mot henne!!! |
| bilen som länkas i inlägget ser ut att ha airbags i dörrarna. Detta kom först 98 så troligtvis är dörrarna utbytta. | |
| Japp, du har en poäng där. Skall förmodligen kolla på bilen i helgen, skall gå igenom lite sådant då. | |
Gemini__ |
"bilen som länkas i inlägget ser ut att ha airbags i dörrarna. Detta kom först 98 så troligtvis är dörrarna utbytta." Det var skarpsynt av dig. Uppenbarligen utbytt (har för mig sidokrockkuddar fanns som tillval redan -97, fast då enbart till sedanen). Hoppas bilen är lika fin i verkligheten som den ser ut att vara på bilderna. |
| Det hoppas jag med.. | |
|
Vore det inte rimligare att bilderna är stulna än att dörrarna har bytts ut? Normalt sett byter man inte dörrsidor när man byter dörr. __ Bilblogg: Länk |
|
Gemini__ |
Skickade iväg ett mail och hörde mig för, återkommer med ev. svar. |
| Om inte jag minns fel så fick man se regnumret i förra annonsen. Jag kollade upp det, och bilen hade varit avställd i några år. Jag kan ha fel här, men du kan ju kolla upp det iaf om du får regnummer. Men, better safe than sorry =) | |
| Hmm, kan ju som andra sagt även bara vara så att bilderna är lånade =) Men sjukt vacker är hon iaf.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.