|
|
|
|---|---|
| Länk kolla in detta.. ökar effekten ganska mycket på samtlig modeller förutom z3m då... dessutom är priset relativt lågt... kanske läge att slå till för z-vänner :P | |
| Må det vara rea men det är fortfarande saftig investering :) Frågan är hur en motor mår i längden av en tubokit. | |
|
Man får nog räkna med ett par spänn på ett bromskit med \\\Linus linusandersen@mac.com |
|
|
Jag tappar då allt förtroende för SKR-engineering när jag ser det grenröret som ingår. Där finns mycket att tjäna.. |
|
| Här snackar vi ett billigt budgetkit Länk ca 3k för detta. Tydligen ska grenröret ha bra passform men inte hålla så bra. Bara köpa detta kirra en jigg med detta grenrör och snabbt tjäna pengar :) Har man en vrålrisig m50 försedd bil så varför inte? | |
|
det sista är beprövat av 2 polare. 460hk bänkade en av dom. mycket bang for the buck. tor det totalt kostade 5000:- med lite smågrejor de köpte till som slangstumpar osv. david mattsson på MMT motorteknik monterar och mappar dessa för småpengar. 0708-964440 näs han på och jag kan inte svara på några frågor så ring honom. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.