|
|
|
|---|---|
|
Kolla länken. Länk Vad säger ni ?? | |
| tycker faktisst inte om designen... fronten ser faktist väldigt bra ut men baken känns för kantig och klumpig... dock är den väldigt snabb men kvaliten och lyxen saknas....skulle hellre ta en m3 csl trots att cslen skulle få storstryk men ändå | |
|
Samma här...M3 csl alla dagar. Den var inte snygg någonstans, speciellt inredningen såg ut som ett stort kaos. Motorljudet i en BMW är och kommer alltid att vara grymmare än något annat. Personligen varvar jag hellre ur min gamla 320 än en Nissan GTR. Sen såg avgasrören lite väl stora ut i förhållande till resten av bilen. |
|
|
Nissan GT-R ger ett rejält ha-begär. Den kanske inte har samma status som en Porsche men för pengarna den betingar är den riktigt kompetent och i klass med Corvette C6 Z06 (som f.ö kommer i en ZR1 version med över 600hk). Flåklypa |
|
| Grym...synd att den bara finns med automat... | |
|
Det där är en bil som kommer betinga ett stort ha begär när den börjar säljas här i Sverige! $70.000 är billigt som tusan, tyvärr så är det ungefär halva priset mot vad den kommer kosta i Sverige :/ Ska bli kul att se när de första trimfirmorna kommer med sina uppgradering kit (även om Nissan har gjort ECU:n "omöjlig att trimma") Mvh/ Niclas |
|
|
Kanske inte den snyggaste bilen men riktigt cool. Skönt att jappsarna kan slå anda superbilstillverkare på fingrarna =) Grymt ha-begär på denna. Mvh Markus |
|
| 0-96 km/h på 3,3 sekunder...omg :) | |
| Den där bilen kan ge lite kredibilitetsproblem för en viss biltillverkare, men kanske inte främst BMW. Undrar hur den ser ut i verklilga livet. | |
| STARKT ha bäger! trots att man hade saknat bmw-känslan ljudet o kvaliten? så e den jävligt prisvärd. | |
|
Läste precis ett mer utförligt test i sensate numret av Top Gear magazine. De testar den mot en Audi R8 nere i Japan, och man kan väl säga att Audin får bekänna färg ;) Nissan Gt-R är enligt Top Gear en av de bästa sportbilarna som de har testat, men de tycker att den är lite "tråkig" för att bilen är så pass tekniskt överlägsen vilken normal förare som helst, att man hela tiden vet med sig att bilen skulle klara av ännu lite snabbare strapatser. Det är väl lite knäckande för ens självförtroende, eller? Mvh/ Niclas |
|
|
Grymt cool bil. Fast jag längtar tills nya 350z kommer, den är betydligt snyggare än GT-R:en. Förresten har jag läst att Nissan är på krigsstigen. Nissan har meddelat att man kommer straffa handlare i USA som säljer sina bilar för överpriser. Det har rapporterats om att bilar sålts för över 100 000 dollar (det riktiga utpriset ligger på 69 850 dollar). Detta accepteras inte av Nissan, och handlarna som säljer kontrakt och bilar med häftiga påslag riskerar att förlora sin tilldelning av bilar. Nu så vill man också hindra att bilar från Japan och USA når Europa. Ett antal brittiska bolag har tänkt tjäna sig en rejäl hacka på att importera bilar från Japan till Storbritannien. Detta är något som Nissan vill sätta stop för, och hotar med att dra de bolag som försöker parallellimportera bilar till Europa inför domstol. Dessutom kommer en person som köpt en Japansk bil inte att få några som helst garantier från Nissan, och de auktoriserade verkstäderna har fått stränga order om att inte serva eller ta i några bilar som importerats "olagligt" som Nissan ser det. Så jag tror det kommer att dröja innan vi får se GT-R i Europa, åtminstone om Nissan får som dom vill. |
|
| Tror att Nissan kanske biter sig lite i svansen om de satsar alltför hårt på att reglera parallellimporten. Chansen uppstår då för entreprenörer att satsa lite hårdare; erbjuda 3 års garanti på parallellimportade Nissan GT-R/Z och sälja rejält med bilar till betydligt lägre priser. | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Jag tar gärna en....eller två! =) Bara den är vänsterstyrd,så man slipper bli förväxlad med tidningsutdelaren! =) |
|
Den kommer att erbjudas med ratten placerad på rätt sida! :) Bilen är nämligen konstruerad för ett ända ändamål, istället för de gamla Skyline R 3X modellerna som var vidareutvecklingar på ganska ordinära bilar. Mvh/ Niclas |
|
|
Tvivlar starkt att den kan förväxlas för en postbil;)) annars vart coolt om någon skulle KUNNA dela ut tidn med den, men tror inte d troligt dock, för dem som kan köpa den tror jag inte befattar sej med sånna yrken:))..fördomsfull lr?:) har märkt en sak då jag sett en o annan skyline som är högerstyrd att det är lite..exlusivitetsvarning på dem,udda, intressanta..jobbigare o köra i vår traffik, men det är en annan grej. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.