|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
| Länk wow vilken kombination... gillar verkligen inredningen och även utsidan.. ser riktigt läcker och exklusiv ut | |
|
Tja... Ja det var verkligen en fin kombination av färger må jag säga... =) |
|
|
Riktigt stilig 850 ! Hälsningar Ando Gunnarsson Länk |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Den var fin! En färgkombination som kittlade till lite bland mina "vill ha känslor" faktiskt! =) |
|
På tal om 850 , såg att min gamla "släde" är till salu ! Bilen var riktigt fin när jag sålde den ( tror det var 01) till Speedwayföraren Andreas Jonsson. Vad jag vet så har han lagt ner en hel del pengar på den och inte kört mycket alls med den , klart köpvärd för 69´ !!! Länk Hälsningar Ando Gunnarsson Länk |
|
|
Tror den hade gått 11500 mil när jag sålde den , naturligtvis med full historik. Hälsningar Ando Gunnarsson Länk |
|
| skulle vilja se lite mer av den gula inredninge.. instrumentbrädan smat dörrsidorna verkar intressanta | |
|
Den var riktigt fin...elegant! Känner att mitt ha begär växte lite =) Mvh Magnus Tolf |
|
|
Ando: Så det är din gamla bil! Jag har försökt få loss fälgarna från den :-) Dock misslyckades det :-( /Fredrik vacker förare ska ha vacker bil:) mvh Fredrik |
|
|
Fan Fredrik, köp hela bilen. Den ser ju skitbra ut. Själv har jag köpstopp:( mvh Magnus Melkersson Min föredetta. Länk |
|
|
Fredrik . Köp bilen ta , av fälgarna , sätt dit några "vanliga" fälgar och sälj bilen för ett högre pris än de begär idag. Om inget speciellt har hänt med den så är det begärda priset minst 30´för lågt !! Hälsningar Ando Gunnarsson Länk |
|
|
Kombinationen lackering/ inredning är synnerligen smakfull medans en E65/ E65-repilika fälg minskar möjligheterna för att få riktigt bra betalt. I likhet med A.G. kan jag bara säga... När man har en 850 och den är i fint skick, sälj bara om du får skäligt betalt, de är på en uppgående trend nu. Mvh Asken |
|
| Den blåa var fantastiskt fin, men lite dyr...däremot vaknade intresset definitivt upp för den röda, då jag måste byta till en billigare bil innan 1/4. Om denna finns kvar när jag sålt min nuvarande, blir det nog en provtur! :) | |
|
Ando: Jo, jag har också köpstopp. Jag har lagt ca: 60´ på 635:an det senaste året (mitt första arbetsår). Då vore ju iofs 30 tillbaka inte fel :-) Det var bra att du väckte tanken, den är inte dum... Får sova på saken:-) Då blir jag dessutom av med mina Alpina 17''. Men jag har eg för dåliga marginaler... vacker förare ska ha vacker bil:) mvh Fredrik |
|
|
Läcker!! Vad är det för tum på fälgarna tro? |
|
|
Snygg, men priset var väl lite i överkant. Mvh, Hellboy S70B56 - Lowest production engine in BMW History - 1,510 units. |
|
|
Det är 19" på de fälgarna men det tragiska är att ET-måttet blir helt fel med de fälgarna och speciellt på E31modellen som är känslig för både korrekt 4-hjulsinställning och rätt fälgar/däck. Kanske ett omedvetet tecken för tiden rent generellt? ytligheten? Eller att det finns få originaldårar kvar?:) Mvh Asken |
|
|
Intressant reflektion Asken... vacker förare ska ha vacker bil:) mvh Fredrik |
|
|
Asken, hur kan se på bilderna att det är fel ET? Och en 850CiA har väl ingen 4-hjulsinställning... Mvh, Hellboy S70B56 - Lowest production engine in BMW History - 1,510 units. |
|
|
Den blå var riktigt fin! Jag tycker de fälgarna gjorde sig bra på den bilen. Men vad är det för "flärp" som sitter i axelhöjd i ryggstödet där bak? "BMW six appeal" |
|
| Kan nog vara att man ska kunna fälla ryggstödet tro? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.