|
|
|
|---|---|
|
Skulle behöva hjälp med något ställe som säljer kit för öppet lufilter med adapter osv För min E32 730 ia 88 | |
|
Vad är dina planer för motorn? Du får inte ut någon effektökning genom att endast sätta dit ett öppet filter. Gör du fel kan du till och med få en liten effektminskning. Ska du köra öppet så bör du bygga en värmesköld mellan filtret och motorn. Du bör även förlänga luftintaget fram till filtret. Allt i motorrummet på en bmw är noga avvägt för att passa varandra, och luftburkens storlek, utformning och funktion är väldigt optimerad redan från början. Det bör du ha i åtanke innan du börjar byta ut saker. Lägg istället pengarna på ett ordentligt avgassytem. AC Schnitzer | Made by winners, made for fun |
|
| Det jag är mest är ute efter är ävll att få ett fränare ljud i motorn i så fall | |
| Allt som gör att bilen andas bättre är bra,Köp sportfilter till original burken.Bildelsimporten I Uppsala tar 540 kr! köpte min där. | |
| Vill du bara ha fränare ljud så borra hål i/såga upp orginalburken, det är gratis! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.