|
|
|
|---|---|
|
Har en fråga angåående ice link och ipod. är det svårt att installera,har stora skärmen(16:9),finns det olika linkar att köpa eller äre det densions grejjer som gäller? | |
|
Nej, om man har navigator så är det rätt så enkelt att installera. Dension GW100-300, Dice, Intravee, mm listan är lång. /Andy |
|
| okejs,exakt hur installerar man då??måste man bort me skärmen eller?? | |
|
Nope, det "enda" du behöver göra är att ansluta på radiomodul eller cdväxlare i bilens bagagerum. /Andy |
|
| okej,så ja behöver inte loss me skärmen då..låter bra...för cd växlaren använder jag inte ens så...behöver man bara en ipod och en icelink då?? | |
| Såvida du inte har DSP, (kolla i skärmens huvudmeny om du har valet DSP.) | |
|
Vilken modell eller förfarande krävs om man har DSP? Hämtar vår bil med H&K DSP imorgon... :) Karl Birgander, Kalmar Tidigare: BMW 318is -90, Nu Porsche 944 S2 -90 |
|
|
Ingen speciell modell krävs för DSP, dock måste man sätta dit en A->D Converter vilken kostar mellan 650-1100:- i merkostnad. Btw, Trodde inte att E39 Fanns med H/K stereo???? Trodde att det var Nokia högtalare med DSP från Philips, Loewe eller Lear i samtliga E39. Bara H/K i E46. Men jag kan ha fel. /Andy |
|
|
Du vet säkert mer än mig, hämtar bilen imorgon, får återkomma. DSP är det o proffessional ljus. Karl Birgander, Kalmar BMW 530DAT -01 & Porsche 944 S2 -90, Förr: BMW 318is -90 |
|
|
proffessional LJUD menar jag naturligtvis.... Karl Birgander, Kalmar BMW 530DAT -01 & Porsche 944 S2 -90, Förr: BMW 318is -90 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.