|
|
|
|---|---|
Bmwboy |
Hej hej har bestämt mig för att inhandla ny frontspoiler. Nu är det så att det ska bli rieger men sen kan jag inte bestämma mig om jag ska ha den nya M3 spoilern elle den gammla riegerfronten. Vad tycker ni. Har inte sett många e36 med nya m3 spoilern . Hur passar det osv... tackar för svar.... |
BmwPojken |
En kompis til mig har den...det blir skitfint, men jag tycker att du skall fixa sidokjolar oxå isåfall om du inte redan har det, annars kan det se väldigt "klumpigt" ut från sidan. |
| vad du än väljer så hoppas jag att du INTE köper Riegerfront av Tyska Bilstyling depån.....själn valde jag Seidl Flach "M" på min bil och den e rätt läcker... | |
|
Var fick du tag på seidl fronten och hur mycket fick du ge för den X///M JOCKE |
|
| Seidl fonten går att beställa på KM Tuning tele 08 59070610, dom kanske t.o.m har nån bild på hur den ser ut på min bil där dom kan maila över till dig... | |
|
Har dom ingen hensida man kan kolla på?Vad fick du ge för fronten? X///M JOCKE |
|
|
Hallå Om ni vill se en bild på seidlfront så kolla på denna länk: Länk Ha det gött/Berbel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.