|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Hej Asken. Trevligt med putsträff igen. Är intresserad att komma, är dock i thailand hela februari. |
|
| Hej! Låter kul Kommer gärna med om det går. | |
|
Vad trevligt med uppslutningen. Givetvis är folk välkomna även om de inte åker BMW. Det är ingen klubb för inbördes beundran detta:) Återkommer med mera info samt anmälan mm som antagligen sker till mig! dic: gravningen gick strålande. Vi får mailas. Mvh Asken |
|
|
Senaste gången hos Dr Jörgen var minsann en mycket trevlig tillställning ur både utbildnings och skaffningssynpunkt!! Maten var helt i topp. Även om man nu har sett Dr Jörgen in action och fått det mesta förklarat både en och flera gånger så är det alltid trevligt att träffas och språkas lite så jag är definitivt med!! Niklas Fransosen |
|
| Jo, det suger i träfftarmen så jag är på. | |
| Putsträff bestämd hos Doktor Jörgen. 15/4 kl 18.30. Massa putsnytt, bankörning som vanligt, trevliga överraskningar tävlig med priser mm. Mer info kommer i separat tråd. | |
|
Asken! Har bytt mail och det funkar fortfarande inte att byta i profilen så om du vill maila mig så finns jag på Dic@comhem.se. Vi hörs Mvh Dic. |
|
|
Har inte hört om någon putsträff av denna kaliber(inte alls om jag ska vara ärlig) på västkusten så visst blir man sugen. Sen har ju lockelsen att träffa den vackra kvinnan bakom den roliga och intressanta bloggen legat där och lurat sedans denna tråd upptäcktes. ;) *Hur länge är det tänkt att träffen ska pågå inpå kvällen?(tänker på jobb dagen efter?). *Hur betalas anmälningsavgifter och hur mycket blir den? *Vad kommer gås igenom under kvällen? (i putsväg?) Vet dock inte om ängeln är redo för långfärd redan den 15:e. Vet inte ens om hon finns kvar(ställde in henne i vinterförvaring i höstas och har inte sett henne sedans dess). Blir det piskrapp om man anmäler sig och sedan inte har möjlighet att närvara? :) MVH /Jonas BMW CS #5871 Min pärla: Länk |
|
|
Den som läser lär... "separat tråd" tur att man är läskunnig(men ibland tvivlar jag:)) Länkar någon vänlig själ till nya tråden när denna kommer upp? Ha en trevlig fortsättning på våren! MVH /Jonas BMW CS #5871 Min pärla: Länk |
|
|
Dic: mailar! TCG: Länk |
|
|
Asken! Tabbe av mig,ska va dic@comhem.se. Mvh Dic |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.