|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Som rubriken förtäljer så kommer något liknande att anordnas. Den ena i en liten lightversion som förra året, förhoppningsvis i samma anda medans vårens stora arrangemang blir en exklusivare variant hos Doktor Jörgen senare i vår med en liten anmälningsavgift för att täcka diverse kvalitativa matvaror lagade av något duktigt stycke som kan hantera kött och sånt som sagt blubb i ett tidigare liv innan vi får förmånen att sluka det i anrättad form:) Ev lite buckelknackning och andra intressanta bilrelaterade ting runtomkring. Intresse undersöks härmed. Vv indikera om detta tilltalar jsut dig. Mvh Asken | |
| Låter kul, är intresserad från och med början på April då jag ställer på bilen igen :) | |
|
Jag är intresserad av en sådan träff. Keep your distance! |
|
|
Är mycket intresserad från mitten av April då bilen kommer ur vintervilan. MVH /Jonas BMW CS #5871 Min pärla: Länk |
|
|
Om jag fattat det rätt kommer väl träffen så småning om hållas i Stockholm, hos Jörgen Sandell rekond. Men TCG kanske gillar att åka 540i upp till Stockholm? ;) |
|
|
Jag är intresserad. Var med förra gången och det var riktigt bra. Mvh //Peter |
|
|
Låter riktig intressant - är gärna med. |
|
|
exiZ> Om det kommer så söta flickor som du så är det nog värt en liten tur med Ängeln... :) MVH /Jonas BMW CS #5871 Min pärla: Länk |
|
|
Med ankomna intressemail nås undre gränsen på 10 personer utan problem. Tack för Ni som visat intresse. Återkommer med anmälan mm senare. Mvh Asken |
|
|
Finns det några önskemål om vilken nivå köttet ska ligga på i kvalitet för största möjliga njutning? Mvh Dic. |
|
|
TCG: Haha... nämen sluta, du gör mig ju generad :) Dic: Vad är viktigast, köttet eller rekonden? Iofs lär det väl serveras en hel del lammkött under kvällen :P |
|
|
Jag är sugen på kött och kan offra mig på lite rekond oxå , ) var med för ett antal år sedan och det var himla trevligt. Om jag inte minns fel var det i samband med att E60 545i hade premiär och någon hade ordnat fram en sådan från lokala handlaren det var vild fight om ratten ; ) Pris fick man dessutom för mest långväga gäst och priset används fortfarande VARJE dag. Ett förslag på datum hade varit toppen om vi kunde få fram så man kan planera in det i god tid. Johan S www.bimmer.se Länk CS#4079/SC#580 |
|
|
exiZ! Tror nog att rekonden och plåtknacket ligger i framkant men det skulle vara kul om det serverades "riktiga" grejor som tillbehör tiil förstnämnda,allt för att göra dagen/kvällen komplett.Eller hur. Mvh Dic. |
|
|
Johan Sjöström: Aha, där ser man. Vad var priset? (jag tänkte, eftersom du skriver att det används varje dag) |
|
|
Dic: Enbart det bästa är gott nog! Gravar lammfile här just nu för att prova om det blir bra till just denna afton. Vi får språkas om ämnet, uppskattar din erfarenhet inom du vet vad:) Anorexia diffusor: Datum kommer, du får göra blå-lila hasso-skick denna gång. Mvh Asken |
|
| HAHAHA... plus poäng till mig som skrev lammkött och således hade rätt angående kött-valet ;) | |
|
Asken! Ska genast kontakta en Lammgubbe och kolla lite priser,han är ta mig f--n oslagbar på kvalitet och inte dyr. Senast jag körde hans grejor så gick de med anklever,gröna bönor och Karl-Johan och har för mig råris med bacon och pecorino,dessutom så hade vi fått tag på några fina flaskor Stellenbosch som liksom kunde sköljas ner. Lycka till med gravningen. Mvh Dic. |
|
|
Dic: Bra, du är helt rätt person. Minns tankarna kring BBQ vi hade diskuterade vid sista träffen? Entre: Ett glas Bollinger serverade från rutan på en 750i med kylskåp / Bond edition kanske kan passa? Inget är omöjligt att genomföra med lite planering. Känner till 1 med kylskåp i bilen, dock ej i 08. Har du span på nån i A-cs? Provsmakning av graveringen intressant? Fick receptet från en intressant källa och proffsutlåtanden är inte fel. Det arrangemanget du var med om sist låter som man överlever utan biverkningar:) Sist jag åt gravat lamm provade jag en ny stuvning. 1 Gul lök, 1 röd paprika, 5 champinjoner, 2 fefferoni, 3 skivor finhackad bacon, svartpeppar, kapris, lite matlagningsgrädde, soya, några stänk monopol. Soppa till förrätt: Marqués de Arienzo. Den gör ju sig enkelt och bra på baugette med lite mozarella/getost och denna stuvning. Parmesan/ gravad file/ funkar? Det blir gourmeafton med fingeravtrycksläggning på rutor och Proffsputsare som får jobba livet av sig som sideorder:) |
|
| Jag är helt klart intresserad,bara man får veta i tid så man kan ta ledigt några dagar:) | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Tjena Asken (och alla andra)! =) Har inte svarat på ditt PM ännu,då AP uppträtt sig besynnerligt segt och irriterande på min PC den senaste tiden. Självklart är jag med på en träff,men M635:an letar sig inte ut förrän vädret visar sig värdigt,och gatorna är sopade. Men annars har jag ju min buckliga E34:a (som är utom hopp för att slätas ut) =) Vi kan höras på luren ngn kväll i veckan om det. Håller själv på att smider lite planer för en kommande träff,utan tvång att komma med BMW! |
|
M635 forever: Du har rekordet i cool bil på träff hittils, du vet vilken. Det talas mkt om träffar, vi groddar ihop det där via luren. Mvh Asken |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.