AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
390

Många blyga här...

Hej
En av de roligare trådarna på forumet tycker jag är "Vem är vi". Kul att få veta lite om vad som döljer sig bakom signaturerna.

Däremot är de flesta väldigt blyga med att fylla i sin profil. Händer mig jätteofta att jag vill kolla vad det är för en snubbe som skrivit det roliga/galna/smarta inlägget jag just läst, men det enda man hittar är en e-mailadress (för den är obligatorisk).

Bot och bättring tycker jag

/Anders
Sv
44
Svante
523i Touring -06
Precis min åsikt. Kollar ofta om någon hör hemma i mina trakter, så man eventuellt känner igen varandra på vägarna.

/Olof
håller me dig i alla punkter Anders & Svante Mvh Mr-speed

go for 540 manuell
st
758
stimpenbmw2
528i E39 -98
hmm får väl titta över vad jag fyllt i. Brukar ej orka fylla i sånt för man skall göra det på var och varannan sida...

Jepp, jag håller oxå med.
Fyll i infon så blir det roligare. Även på vägen då man kanske träffar någon härifrån.

Länk

Mvh.
Micke Olsson
Visa användare
202
Daniel.J
Skoda Roomster
Segway I170
Segway XT
Kan bara hålla med.
Det är lite dålig info om det.
Kul att det är fler från Kristianstad
i forumet Olof.

Folk är kanske lite rädda att det finns kriminella som är ute och söker efter bilar på sånna här forum.....bara en tanke!

OO=00=OO
Go & Gla Kekschokla
323E21terror
Sverige är ett feminint land med låg maktdistans vilket gör att kulturen har präglat oss att vara lugna, sansade, håller en låg profil och inte sticker ut, kort och gott vara lagom vilket är ett uttryck som vi är ganska ensamma om att ha i vårat land. Det råder nog en rädsla också hos många att öppna sig vilket också visar sig när vi åker buss då man inte gärna sätter sig bredvid någon annan ifall det finns andra lediga säten och definitivt inte börjar pladdra om tex vädret eller sin fru med andra. Vårat land är glest befolkat vilket också är en bidragande faktor till att vi är skygga, jämför med asiatiska/sydländska länder där har man en annan kultur som också präglar folket att uppträda annorlunda och visa känslor öppet på gatan osv. Jag har läst kurser om detta och det är intressant, att främlingshat/ogillande existerar här är inte så konstigt..vi är ovana vid allt som sticker ut...se bara på dessa stackars BMW bilar..de får vi inte ha ifred för de skall förstöras. Det är rätt konstigt att trots vår relativt sett höga infrastruktur
och tekninska kunnande/kompetens så råder det ändå ett "äckligt", "vidrigt", avskyvärt" kommunistiskt tänkande som hindrar folk att tjäna mer pengar än andra och så också köra/äga fina bilar. Oj detta blev rätt långt :-)

farten är min drog
Jirar
Det där var det bästa jag läst på länge ,helt rätt.
Fast jag måste säga att vi svenskar har blivit bättre än för en så där 10 år sen.

323E21terror
Ja det har vi, det kan vi tacka den tekniska utvecklingen för och inte minst IT..se bara här på denna sida..för 10 år sedan var detta otänkbart..och vad gjorde man då..hm??? träffades utomhus efter att ha läst på anslagstavlan att det skulle bli en träff
någonstans kanske. Är det inte så att BMW inte följer utvecklingen utan leder den? :-)

farten är min drog
323E21terror. *tar av hatten*

fint skrivet
suveränt skrivet =) bugar sig för 323 Mvh Mr-speed

go for 540 manuell
323E21terror
Tackar tackar, ja ibland måste man ju skiva något bra också (som inte alla stör sig på)...men frågan är vilket som är roligast???? ;-)

:-)

farten är min drog
Ko
663
Koffe
320iC -93
Visst, mycket bra skrivet, men förklarar det verkligen varför BMW-ägare inte vill berätta vilka de är å var de bor för andra BMW-ägare? "Oss" emellan borde det väl inte sticka i ögonen?

Koffe, som bara funderar =)
323E21terror
Koffe min vän där har du en poäng, tja jag kan avslöja att i mitt fall handlar det om en slöhet:-)..kanske inte är hela sanningen men jag har svårt att betämma mig för vad jag vill skriva och inte och tillsdess så avvaktar jag. En sak man skall tänka på, ibland skall man inte döma folk efter bilen....man kan ha miljoner i tillgångar som folk vet om men kö man en 518 så by sig inte folk...skulle därimot någon tex utlänning ta lån fö att köpa en
M3-E46 (hur han nu skulle få lån till den?) skulle han och många andra stöa sig på killen för att han sticker ut.

Jag tror inte många här är rädda för att tala om lite om sig själva av den anledningen att de tror att deras bil/bilar skall bli stulna, de behöver ju inte tala om Strandvägen 24 i Stockholm och lämna tel-nummer. Mina misstankar riktas mot att vissa/många? känner att jag kan snacka på forumet men berätta om mig själv vill jag inte fö att jag anser inte att andra har med det att göra samt att det är jobbigt i många fall och flera likt mig har kanske svårt att komma fram till vad de vill skriva. Men glöm inte bort att svensken vill
inte gärna sticka ut.

farten är min drog
betriebsanleitung
Men å andra sidan vad har det för relevans vilka bilar man ägt.Var man jobbar ,vem som har dyrast klocka och om man tvättar bilen en eller två gånger i veckan.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.