|
|
|
|---|---|
|
Enligt broschyren står det att man kan spela upp MP3-skivor med Radio Business numera. Jag vet att det inte gick förr. Min fråga är då; hur hanterar man navigerandet med en rad och utan det högra snurrhjulet. Någon som kan föklara/bekräfta hur det fungerar? Tycker att Radio Professional är lite onödig med tanke på att det jag tjänar är en extra rad för 2500kr. | |
| Tråden är (av någon anledning) flyttad. Vilket gör det lägligt för mig att poängtera att det gäller en 1-serie. Eftersom det skiljer sig mycket mellan modellerna. | |
| Okej. | |
|
Hej! Fick min nya 118D i veckan. Har Radio Business och MP3 går bra att spela på den. Är inte helt säker på navigerandet ännu, men man kan byta låtar med rattknapparna. MVH/ Rp |
|
| Låter bra! Kan du kanske meddela om hur det går? | |
|
Jodå det går bra. Man byter låt antingen , som tidigare sagt, med rattknapparna eller med samma knappar på radion som man söker radiostation med. (Sitter på varsin sida om "m" (memory)) Tror att tvåraders displayen kan visa låttitel och sånt, medan jag bara får fram vilket nummer albumet har och låten. (typ 01-05, album 1 spår 5). MVH/ Rp |
|
| Oj, då blir det ju lite problem att se vilket album eller vilken låt man spelar. Radio Professional på den 5-serie med iDrive jag lånar nu delar upp i: 'Root -> Artist -> Album -> Spår', hade hoppats att 1-serien med Business gjorde det samma. Kanske för sent att ändra min order ändå, eller kanske inte ens lönt. | |
| Finns det något aux eller usb ingång på Professional, Business eller någon annan orginalspelarna för bmw? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.